Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdValentijn Beckers Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Social Business MARKETINGPIONEERS Sonja Loth | Social Inc. 31 JAN
3
Social media E-commerce Social Business Digital media Vroeger Nu Toekomst Digital
4
Social Media Social Business
5
“An organization that has put in place the strategies, technologies and processes to systematically engage all the individuals of its ecosystem (employees, customers, partners, suppliers) to maximize the co-created value”
6
Visie & Leiderschap Cultuur & Resources Platforms & Programs Intelligence & Tooling Hoe uit zich dit? Interne beweging; Social Enterprise Externe beweging; Social Brand Social business ecosysteem
7
VISIE & LEIDERSCHAP CULTUUR & RESOURCES PLATFORMS & PROGRAMS INTELLIGENCE & TOOLING SOCIAL BUSINESS FRAMEWORK INSPIRATIE / ONTASTBAAR RESULTATEN / TASTBAAR
8
Visie & leiderschap
9
CEO agenda: 1.Onvoorspelbaarheid overheid regelgeving en impact op balans 2.China als game changer, economisch, intellectueel eigendom 3.Strijd om talent 4.Technologische disruptie business modellen 5.Massale teloorgang van bedrijfsmodellen en tussenhandel door social media en social networks; de Power of the Public 6.Alles buiten mijn controle- en gezichtsveld, mijn blind spots
10
The toys are changing, so is the company (CEO Jorgen Vig Knudstorp) Visie & leiderschap
11
Cultuur & resources
14
Intelligence & tooling
16
Mobile Technology Urban Lifestyle Products & Services ThemesNPS PromotorsDetractors Influencers Music | Fashion | EventsConsumers Trends | Innovatie
17
Intelligence & tooling
18
Platforms & programs
22
RECAP
23
0 ICT Klanten service MT & Directie Communicatie & Marketing Research & Development HR Social business
24
VISIE & LEIDERSCHAP CULTUUR & RESOURCES PLATFORMS & PROGRAMS INTELLIGENCE & TOOLING SOCIAL BUSINESS FRAMEWORK INSPIRATIE / ONTASTBAAR RESULTATEN / TASTBAAR
25
VISIE & LEIDERSCHAP CULTUUR & RESOURCES PLATFORMS & PROGRAMS INTELLIGENCE & TOOLING SOCIAL BUSINESS FRAMEWORK INSPIRATIE / ONTASTBAAR RESULTATEN / TASTBAAR
26
Recap Bepaal waar je sterk in bent – en waarin niet Maak een keuze; wil je een social brand zijn, een social enterprise of een social business Durf zwakke plekken bloot te leggen en maak de business case – wat levert verandering op? Vertel je verhaal – en nog eens – en nog eens Enjoy!
27
Vragen? opleidingen@lectric.nl sonja@socialinc.nl T 073 68 11 000 Social Business Join the conversation @LECTRIC LECTRIC LECTRICTV LECTRICopleidingen
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.