Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMonique Verbeek Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
I-did slow fashion
2
Debriefing I-did -> Duurzaam merk Webshop loopt niet zo lekker Klanten -> via workshops
3
VWU – Verantwoord Winkelen Utrecht Speciaal geselecteerde bedrijven met dezelfde visie Keurmerk Openroute
4
VWU onder de aandacht brengen 5 % korting Lokale radio interviews Lokale tv zenders Lokale kranten Bloggers Linken naar elkaars website Zakelijke aspecten
7
‘Kerstpakketjes’ naar Bloggers Brief met uitleg De sjaal Een collectie boek van I-did Een USB-stick en QR code Kleinigheid andere bedrijven Folder
8
(Hier komt het plaatje van de pakketjes)
10
Google analytics I-did
11
Bezoekersaantallen 2.500 unieke bezoekers per maand 80 unieke bezoekers per dag Gemiddelde tijd op webshop is 4 minuten 56 % van de bezoekers is nieuw
12
Search Nu: gevonden op zoektermen die te maken hebben met I-did Niet op duurzaamheid, duurzame kleding Advies: Key-words aanpassen
13
Linkwaarde Linking op een andere webpagina zorgt voor meer verkeer Bedrijven VWU kunnen naar elkaar linken
14
Verkeer bezoekers 43% -> zoekverkeer 36% -> direct verkeer 21% -> verwijzend verkeer 62,08 % van het directe verkeer gaan door naar de shop Ze blijven maar 5 minuten 70 % is nieuw bezoek De bouncerate is ongeveer 15%
15
Onderzoek webshop Scherpere foto’s plaatsen De foto’s nog meer uit te kunnen vergroten Meer accessoires Ander kleurgebruik ‘Duurzamer’ beeldmateriaal Geen Flash in de website verwerken Geen twee cms-en Starratings toevoegen Comments toevoegen
27
Bedankt voor het luisteren naar onze presentatie Wat zijn jullie vragen?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.