Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Training Omgaan met service 4-4-2017
© Wolters-Noordhoff bv, Groningen/Houten, The Netherlands
2
Herhaling Stel een klant nooit teleur Neem iedere klant serieus
In de winkel hebben we ALLES, is het niet vandaag dan morgen
3
Doel training Tevreden klanten bij Floor fashion
Klanten die terugkomen: relatie met de klant Omzet maken Omzetmarge
4
Doel service Trekken van consumenten naar de winkel Omzet creëren
Naamsbekendheid Anders (= meer) zijn als anderen
5
Ermee omgaan Weet wat een ander biedt. Dit zorgt voor een beter verkoopgesprek Je kunt zelf het initiatief overnemen, vertel over wat wij bieden Vertel onze U.S.P.’s
6
Unique Selling Points Gratis speciale bestellingen en op maat maken
Prijsgarantie Tevredenheidsgarantie vakkundigheid Ruilen en geld retour Eigen atelier
7
Hoe werkt het? Bij concurrenten als H&M, C&A en warenhuizen is het assortiment groot Men werkt met lage prijzen als gevolg van grote partijen
8
Concurrentie Wees altijd voorbereid op concurrentie
Stel je open en zelfverzekerd op Wees niet bang Laat de ander altijd in zijn waarde
9
Promotiemiddelen Vanuit promotionele acties van de concurrent kun je in je verkoopgesprek overstappen naar een VKP- of een exclusiever artikel Koppel daar onze service aan
10
Wat zijn VKP’s? Goede prijs/kwaliteit verhouding
Geen onderaanbiedingen vanuit de handel Goede winstmarge Altijd op voorraad
11
Tevredenheidsgarantie
Prijs Kwaliteit Service Garantie Geen lever- of vermaaktijden
12
Rollenspel Laten we eens kijken naar de acties van de concurrent. Wat kunnen wij hiervoor in de plaats verkopen? Hoe verkoop ik één van de artikelen van de VKP-lijst?
13
Stapsgewijs 1e Verkoop eerst jezelf. Ga een relatie aan met de klant,
2e Verkoop dan Floor fashion, al meer dan 30 jaar een begrip, 3e Service.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.