Download de presentatie
GepubliceerdFrieda Smit Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Dorb Logistics Door: Romar Boezem Alfred Huntington Bart Stevens
Randy Tip Thimoty Wijsbek
2
Inhoud Wat is ITIL? Huidige Situatie Knelpunten Advies ITIL voor Dorb
3
Wat is ITIL? Information Technology Infrastructure Library
Configuratiebeheer Incidentbeheer Servicedesk
4
ITIL Service Delivery Service Support Set Dienstenniveau- beheer
Financieel Beheer Continuiteits- Capaciteits- Beschikbaar- heidsbeheer Opdrachtgever Toe l everanc i ers Wijzigings- Probleem- Incident- Uitgavenbeheer Configuratie- Service Support Set Gebruikers Service Delivery Beveiligings
5
Configuratiebeheer Infrastructuur model
Registreren van Configuratie Items (CI’s)
6
Incidentbeheer Registreren van Incidenten Afhandelen van Incidenten
7
Servicedesk Centraal loket voor gebruikers
8
Huidige Situatie Dorb Per vestiging apart overzicht CI’s
Verschillende IT-leidinggevenden per vestiging Onduidelijke leidinggevende servicedesk
9
Knelpunten Geen algemene eenheid IT-afdelingen
Geen (centraal) overzicht CI’s Geen (centraal) opvangpunt IT-problemen (helpdesk) Verantwoording CI’s niet duidelijk
10
Waarom ITIL Duidelijk overzicht CI’s
Goede uitwisseling tussen en binnen vestigingen Een (centrale) helpdesk voor problemen Een duidelijke eenheid en correct overzicht binnen de organisatie om kosten te besparen
11
Vragen?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.