Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdGerrit Bauwens Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
A road with hiccups team Quatsj
2
Inhoud Wie zijn team Quatsj Playreal Process Concepten Het einde Drakeneiland Process Concepten Te verwachten
3
Wie zijn wij 6 leden 1 doel Joep Aben Rian Franssen Sherida Halatoe Tim Hengeveld Arthur Koopmans Jasper Saaltink Spel voor Drakeneiland
4
PLAYREAL Een game die kinderen de wereld moet laten verbeteren
5
De opdracht Digitaal spel Kinderen van (12 jaar) Lesprogramma Problemen oplossen Digitaal spel Echte wereld 1 episode *andere eisen*
6
De planning Research conceptualisatie iteratie Wisselend Tegenslagen Budget
7
Het proces De-brief Cocreatie Research Terrein bezoek Tegenslagen Onzekerheid Het einde
8
CONCEPTEN Concepten voor Ahead of the Game Research, persoonlijkheidstesten, indelen, andere sjit Kinderlokken Na 3 concepten Bubblegame – uitgewerkt Erna ? Wat anders? Meer veranderingen duidelijker final proposal
9
Het einde Final proposal Multiplayer – problem solving Pervasive game Social currency Etc. Informatie overdracht Onzekerheid
10
Conclusies Interessante insteek Research Stres volle tijd Geen zekerheid Fataal
11
DRAKENEILAND Een non-adventure game toevoeging aan de boekenreeks
12
De opdracht Webgame Toevoeging aan Drakeneiland Geen adventure Af eindproduct Replayability
13
De planning 4 weken conceptualiseren & stijl-ontwerpen Divers prototypes 8 weken productie Week planning
14
Het proces Aan de slag met Drakeneiland Kind vs. Kind Problemen oplossen Economisch systeem Ideeen concepten rollenspel Stijl van Kees
15
CONCEPTEN Concepten voor Drakeneiland
16
Parlevinker politiek Single player online Drakeneiland politiek Rol van Parlevinker Oplossen van klachten en problemen Keuzes hebben consequenties Kind vs. Kind
17
Weg van Drakeneiland Kind wil weg van Drakeneiland Ontsnap van het eiland Single player webgame Actiegericht rondom sociale interactie Makkelijke of moeilijke weg 4 Minigames
18
Rollenspel Kaartspel voor 5 personen Sociale interactie Rolverdeling Ruilen van kaarten Iedere speler eigen winconditie
19
Te verwachten Veel productie Sterke digitale en analoge componenten Een tevreden klant
20
Conclusies Leuke opdracht Veel dingen uitgeprobeerd in korte tijd
21
Summary Playreal Drakeneiland Toekomst
22
VRAGEN Een gelegenheid om onbeantwoorde vragen te stellen
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.