Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJanne Mertens Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen voor aanbod van doorlinken via onze website tegen een bepaalde vergoeding. 3. Bedrijven offline benaderen voor reclame van hun bedrijf op onze site 4.Gratis advertentie van facebook proberen te krijgen. Kosten % geld uitgegeven voor Google Adwords 10 EUR-Zoekwoorden kopen op Google Adwords. - Geen geld uitgeven aan de site of verdere mogelijke promotieacties. winstgevendheid % totale winst90 EURZie succesfactor omzet en kosten. Bezoek + bereik Aantal nieuwe website bezoekers750 nieuwe bezoekers in 3 maanden tijd Marketingactie ontwikkelen Engagement (betrokkenheid) 1.Aantal reacties op facebook en de website. -Comments, -120 likes op facebook in 3 maanden tijd. - 40 people talking about this, op posts van facebook, 40 Comments van bezoekers op de site in 3 maanden tijd. 1.Bezoekers zelf recepten laten mailen, plaatsen door hiernaar te triggeren op facebook en de mogelijkheid hiervoor te bieden op de website. 2. Vragen stellen op facebook en steeds de site updaten met nieuwe informatie. Retentie Aantal terugkerende bezoekersGedurende het hele project +/- 30 terugkerende bezoekers. -Recepten van bezoekers plaatsen - mensen via facebook terug naar de site linken. - Via facebook acties plaatsen. - Via onze verschillende Social Media kanalen steeds naar de site blijven linken en andersom. --Youtube filmpjes plaatsen elke week
2
Content 1.Aantal nieuwe posts door ons op facebook. + aantal nieuwe youtube filmpjes door ons geplaatst op onze youtube pagina. 2.Aantal nieuwe recepten/tips/goedkope restaurants door ons geplaatst op onze site. 3. Aantal opmerkingen over onze site/ facebook inhoud bijhouden. 1.+/- 3 nieuwe posts op facebook per week, +/- 2 nieuwe filmpjes op youtube/ facebook per week. 2.+/- 2 recepten, 2 tips, 2 nieuwe aanbiedingen van de goedkope restaurants. 3.Max 4 gedurende het gehele project. 1. +2. Feestdagen in de gaten houden, en recepten/ tips/ filmpjes/ menu aanbiedingen plaatsen die hiermee te maken hebben. En deze dan plaatsen op de site en deze plaatsen op onze facebook/ youtube pagina. 3. Onze gevonden informatie checken op spellingsfouten. Eventuele opmerkingen over onze site/ facebook inhoud op een correcte manier oplossen. Usability 1.Gebruiksvriendelijkheid 2.Toegankelijkheid 3.vindbaarheid 1.65 % van de deelnemers aan onze testimonial van gebruikstevredenheid is positief. 2.Voor iedereen toegankelijk zijn. 3.Bezoekersaantal van de site moet gestegen zijn met 10% na het invoeren van Google Adwords 1.Testimonial plaatsen over de gebruiksvriendelijkheid van de site 2. - Geen inlogaccount nodig. - De gebruiksvriendelijkheid testen door mensen te observeren die onze site voor de eerste keer gebruikt. 3. De juiste zoekwoorden bepalen door het gebruiken van Google Insights, Trends en Analitics en deze dan kopen met Google Adwords. Systemen 1.Database1.Zie andere targets1.Bijhouden van KPI
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.