Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
De Kindertelefoon
2
Basis structuur Kindertelefoon
‘Management BJZ’ 18 locaties Kindertelefoon (wereldwijd in 136 landen childhelplines) > 800 vrijwilligers landelijk
3
“Virtueel Contact Centrum”
chats telefoon “Virtueel Contact Centrum” Min. 16 telefoon lijnen 18 locaties Min. 12 chat lijnen
4
Contacten in 2012 Telefoon 109.471 Chat 67.538 Gastlessen 672
Website Forum ( 4300 leden) Habbo < 1300 Peer to peer (chats)
5
Werving, selectie, binding
Motivation / competency recruitment/ Selection Initial training Extended training Intervision/ Feedback/ Evaluation Thematic Training Etc. Exit Continue Program of Thematic and Social Activities for all volunteers. > 1 jaar
6
Wat doen vrijwilligers?
-Telefoon -Chat -trainingen volgen, deskundigheidsbevordering Extra taken (carriere mogelijkheden) -vrijwillige trainer Mentor and peer mentor Website beheer Gastlessen binnen het onderwijs Forum / moderator PR activiteiten (magazine bijvoorbeeld)
7
KT Academie Nationaal kennis en trainingscentrum
Train de trainer, methodiek ontwikkeling, etc. Supervisie en audits van trainers / locaties Chattraining voor diverse organisaties Training + vrijwilligers management internationaal Uitwisseling met andere landen
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.