Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdRenske Declercq Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Workshop Werkenbijhogescholen.nl 3 november 2009
2
Ronald van Schaik RvanSchaik@Rhinofly.nl Rhinofly – Concepts & Codes Wie we zijn Wat we doen Voor wie het doen Waarom we dat doen EVEN VOORSTELLEN
3
Leren!! *) *) Wij voornamelijk van u DOEL VAN DEZE WORKSHOP
4
CSO Huidige situatie Toekomstige situatie Mogelijkheden voor werkenbijhogescholen.nl ACHTERGROND CSO
5
Aanleiding Uitgangspunten Doel Fasering Uitkomsten WERKENBIJHOGESCHOLEN.NL
6
Een vacaturebank? Een carrièreplatform? Een employerbrand-site? WAT IS WERKENBIJHOGESCHOLEN.NL?
7
Op welke doelgroep(en) moet werkenbijhogescholen.nl zich richten? Onderwijzend personeel? Onderwijsondersteunend personeel? Management? Uit het onderwijs? Uit het bedrijfsleven? DOELGROEPEN
8
In welke mate moet een hogeschool zich als werkgever op werkenbijhogescholen.nl kunnen profileren? PROFILERING HOGESCHOLEN
9
Wat moet werkenbijhogescholen.nl de bezoeker bieden? ESSENTIELE ONDERDELEN WBHS.NL
10
Wat moet werkenbijhogescholen.nl de hogeschool bieden? ESSENTIELE ONDERDELEN WBHS.NL
11
Wat maakt het werken voor een hogeschool boeiend/ aantrekkelijk/interessant? WAAROM WERKEN BIJ EEN HOGESCHOOL?
12
Werkenbijhogescholen.nl is leuk “voor erbij” maar ik verwacht er niet veel van STELLING
13
Werkenbijhogescholen.nl moet mijn werving ondersteunen maar geen tijd kosten. STELLING
14
Ik zie voor werkenbijhogescholen.nl een rol voor uitwisseling van vraag en aanbod in kader van mobiliteit. STELLING
15
Samenwerking met andere onderwijs-vacaturesites is essentieel. STELLING
16
Arbeidsmarktcommunicatie in printmedia heeft geen effect. STELLING
17
Sociale media is een hype. STELLING
18
Heeft u nog vragen? VRAGEN?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.