Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdPieter-Jan Bogaert Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
2
“Onze klant moet zijn/haar speciale persoonlijkheid kunnen benadrukken met onze unieke spijkerbroek zodat ze zich wezenlijk onderscheiden van de massa”
3
Close Up Jeans Leeftijd: 21-35 jaar Kledingstijl: willen zich uniek kunnen kleden en hebben daar een ruim budget voor Positie in het leven: zijn eigentijds, volgen trends op het gebied van mode en voldoen aan het beeld van de übersexueel Jeans For You Leeftijd: 17-30 jaar Kledingstijl: zijn modebewust en kleden zich daardoor trendy en stijlvol maar hebben een beperkter budget Positie in het leven: zijn bewust van wat ze willen en nastreven in het leven 2 doelgroepen, 2 merken:
4
Geen TV-commercials Adverteren in trendybladen zoals FHM, Men’s Health, Cosmopolitan, Linda Promotieteams in exclusieve clubs en bij exclusieve feesten TV-commercials op MTV en TMF alsmede digitale TV-kanalen van BNN/VPRO Licht adverteren in bladen zoals Nieuwe Revu, Panorama Ad’s op jongerenweblogs (GS, Fok!, Feedzie.com) en verkoop via internet
5
2 voorbeelden van advertenties die we zullen inzetten
6
Exclusief logo; betekenis:“er is meer als je dichterbij kijkt” Slogan die benadrukt dat deze doelgroep altijd aan het ontdekken is Suggereert de aarde en de opkomst van de zon, als je beter kijkt zie je dat her een spijkerbroek is
7
Logo met een exclusief lettertype maar bevat felheid door de rode omlijning Logo in de buurt van de spijkerbroek geplaatst zodat het één geheel vormt Slogan die het unieke karakter van de drager/draagster benadrukt Achtergrond toont een “buitenlandse” straat. Suggereert een mondiale attitude van de drager/draagster
8
Ieder kwartaal een eigen ontwerp Bekende of aankomende ontwerpers laten tekenen voor de spijkerbroeken Accessoires aanbieden die aansluiten op het gehele jeansgevoel
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.