Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJozef Brabander Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
ROI Driven Internet Marketing Strategies Joris Toonders
2
ROI = KING
3
Yonego Opgericht in 2003 Begonnen met #1 positie op ‘ringtones’ in Google. ROI Driven Focus op ROI Driven Internet Marketing. Méér voor minder. 45 specialisten Op kantoor in Breda en Gent! Passie, Plezier en ROI Focus.
4
Start met meten vanaf dag 1! ALLES! Waar haken mensen af? Waarom? Hoe dat te verbeteren? Blijf continu meten...
5
Start met Google Adwords Ontdek je conversiepercentage, gem. orderwaarde en laat dat als basis dienen voor andere kanalen!
6
Bekijk de invloed van verschillende KPI´s
7
Start nu met TESTEN en verbeter de resultaten! Waar haken mensen af? Zet nieuwe varianten op van die pagina´s en test het effect. Iedere dag weer.
8
Conversie optimalisatie: Quick wins! Zet continu acties in! Werk met gratis verzending en optimaliseer je conversiepercentage snel! Site Search Waar zoeken je bezoekers nu op binnen je website? Gebruik reviews Laat bezoekers reviews plaatsen. Het werkt! Aantal mensen online Plaats op je site hoeveel mensen er online zijn… Op voorraad? Vertel bezoekers hoeveel stuks je nog op voorraad hebt! Registratie na bestellen Registratie moet pas mogelijk zijn na ‘n aankoop! ROI
9
ROI positief? Het FEEST kan beginnen!
10
“PEOPLE don‘t read advertising. They read what interests them. Sometimes that is advertising.“
11
Creativiteit wint altijd Met procedures zijn de beste mensen 2x zo goed als gemiddeld. Bij creativiteit zijn de beste mensen 10x zo goed als gemiddeld. The sky is the limit voor PASSIE!
12
Wikipedia: Vind nieuwe magneten (stats.grok.se) !
13
Nieuwe magneten met Site Search!
14
Monitor grote veranderingen in KPI's!
15
Bouw e-mail bestanden op met enquêtes! Recente case: 15.565 leads binnen 48 uur. E-mailadressen én offerte aanvragen.
16
Plaats 'Bedoelde u:' in de advertentietekst!
17
Optimaliseer teksten op basis van ROI per 1000 views!
18
Plaats 'Uitgebreid zoeken' in de sitelinks!
19
Hoe krijg je aandacht van een bezoeker?
20
Pas teksten aan op basis van het dagdeel!
21
Remarketing van Google AdWords
22
Maak gebruik van call tracking!
23
Let op de herkomst van impressies!
24
Bereken de exacte gem. CPC: geen afronding! Exacte gem. CPC = totale uitgaven/ aantal kliks
25
Organiseer PPC battles op kantoor !
26
Adverteer met je Facebook groep in Google!
27
Start AdWords Campaign Experiments!
28
Adverteer al voordat producten bestaan! Ga er met alle high potentials vandoor en laat de rest betalen voor dure kliks...
29
The future of ROI Driven Internet Marketing “The best way to predict the future is to invent it…”
30
Meer weten? twitter.com/yonego W: www.yonego.be | E: info@yonego.be | T: +32 (0)9 223 04 90
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.