Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdPieter-Jan Meyer Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Retail- & telecom (e-)marketing en communicatie specialist
Toelichting werkzaamheden Guido Postma Wij realiseren marketing doelstellingen op plezierige en pragmatische wijze: bel
2
Cross media: Inzicht, belofte & bewijs
Inzicht: Marketing en communicatie kunnen niet meer zonder de inzet van internet. Om als bedrijf succesvol te zijn in de huidige economische markt moeten bedrijven alle middelen inzetten om de klant op het juiste moment, op de juiste plaats, met de juiste boodschap te raken. Daarnaast zal, door toenemende concurrentie en verhoogde transparantie van het aanbod, het belang van klantbehoud en het verhogen van de klantwaarde de primaire doelstelling zijn. Hierdoor verschuift de focus van massa, naar 1-op-1 activiteiten Om Het verschil te maken is een geintegreerde marketing & communicatie inzet nodig waarbij internet een belangrijke rol kan spelen; dit is waar cross media marketing ingezet wordt. Zodat de klant optimaal in zijn persoonlijke behoeften wordt geserviced. Belofte: Door specifieke cross media kennis bij bedrijven in te zetten worden kosten verlaagd en omzet en/of afzet verhoogd of behouden. Daarnaast worden klanten bereikt die eerder onzichtbaar waren. Bewijs: Changethescript.nl Wij realiseren marketing doelstellingen op plezierige en pragmatische wijze: bel
3
Wat doe ik voor bedrijven?
Ik ben breed en flexibel inzetbaar in de FMCG branch en bij retailers en e-tailers. Recente ervaring heb ik o.a. in de communicatiemarkt van mobiele telefonie en internet. General management / projectmanagement op het gebied van marketing, communicatie, e-markting, e-commerce, online communicatie, trademarketing, geintegreeerde multi channel marketing en communicatie, internet activiteiten koppelen aan (bestaande) winkelformules. Concreet: Geintegreerde marketing & communicatie acitviteiten , volledige realisatie online shops en websites, ings, promotie van de activiteiten middels internet / print / radio / tv / narrowcasting, implementeren van verkoopbevorderende middelen, opzetten “ motiverende & enthousiasmerende” middelen richting verkopers. Kortom: het volledig opzetten van multi channel waardeketens; van frontstore tot aftersales, ondersteund door 1-op-1 en massa communicatie. In samenwerking met bestaande partners of middels partijen uit eigen netwerk. Wij realiseren marketing doelstellingen op plezierige en pragmatische wijze: bel
4
Wat heb ik o.a. voor bedrijven gedaan?
TNT Post o.a. Realisatie (huidige tntpost.nl) op basis van CAPEX Realisatie online shop, persoonlijke postzegel succes postorderverkoop decemberzegels E-marketing virals, nieuwsbrieven, bannering, affiliates T for telecom o.a. Realisatie tfortelecom.nl, gsmwaanzin.nl, mobieletelefoons.nl, telefoons.nl Opzetten online verkoop, callcenters, mediainkoop online / offline General management KPN Mobiel o.a. Trademarketing t.g.v. launch Flexibel; het nieuwe abonnement Training on the job middels narrowcasting Optimaliseren verkoop kpn.com Middels mysteryshop-programma verhogen kwaliteit KPN product Wij realiseren marketing doelstellingen op plezierige en pragmatische wijze: bel
5
Over Guido Postma Eigenschappen:
Meer dan 10 jaar unieke e-marketing ervaring, o.a. bij zeer grote a-merken. Op plezierige wijze zeer breed inzetbaar als freelance markteer. Zowel strategisch als tactisch een gesprekspartner op niveau Op operationeel- als directieniveau overtuigend Professioneel, realistisch, kritisch, betrokken, teamplayer, multi disciplinair, commercieel, overtuigend, out of the box, vrolijk, innovatief, gedreven, pragmatisch & creatief, flexibel. Wij realiseren marketing doelstellingen op plezierige en pragmatische wijze: bel
6
Contactgegevens & c.v. Guido Postma Mobiele telefoon: 06 5231 2420
Website: Linkedin: Woonplaats: Rotterdam Werkzame regio Rotterdam, Den haag, Amsterdam, Utrecht, Breda e.o. Uurtarief: op aanvraag Downloaden: Actueel c.v. Wij realiseren marketing doelstellingen op plezierige en pragmatische wijze: bel
7
Bijlage: “ervaringsgebieden”
retail, internet, winkels, e-commerce, marketing, project management, interim management, communicatie, website, winkelen, online, online shop, change the script, internet, e-business, anders denken, frisse blik, marketing, communicatie, cross media, geïntegreerde marketing, marktonderzoek, zoekmachine optimalisatie, tnt post. tpg post, e-commerce, kaartenservice, wishyou, postshop, postordering, t for telecom, dixons, dynabite, dexcom, tell me, e-commerce, callcenter, internet, gsm, mobiele telefoon, Cross media marketing, e-commerce, direct response marketing, fulfilment, , sms, virals, profile harvesting, organic search, paid search, affiliates, bannering, creatie, design, technische implementaties & realisaties, cross-, deep-, upselling, callcenter, telecom, post / logistieke bedrijven, segmentatie & multi channel strategie, project management, geïntegreerde marketing-communicatie, klanttevredenheid, online enquêtes, waardestroombeheer, direct mailings, 1-op-1 marketing, Wij realiseren marketing doelstellingen op plezierige en pragmatische wijze: bel
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.