De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.

Verwante presentaties


Presentatie over: "21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media."— Transcript van de presentatie:

1 21 januari 2013 door: Henk-Jan Geel @HenkJanGeel Workshop Social Media

2 • Introductie • Doelstellingen • Doelgroep • Wat is Social Media? – Blogs – Twitter – Facebook – Linkedin • Integratie • Capaciteit • Tips & Tricks • Meten • Experimenteer Overzicht

3 • Start met een film • Wie ben ik introductie

4

5 • Wat wil je bereiken? – Verhogen van naamsbekendheid – Relatie opbouwen met uw doelgroep – Online reputatiemanagement – Bezoekersaantallen op uw website verhogen – Werving nieuw talent – Betere posities in de zoekmachines • SMART? – Hoe ga je wat meten? • Andere activiteiten? – Doe niet alleen maar social media Doelstelling

6 • Wie bereiken en waarom? • Nieuwe of bestaande groep? • Kennen ze jou en of je product • Wat wil je ze vertellen of laten zien? • Waar zijn ze, lezen ze, doen ze? • Onderzoek? Doelgroep

7 Ken jij je doelgroep?

8 • Blogs • Twitter • LinkedIn • Facebook/Hyves • YouTube/Vimeo • Pinterest • Flickr/Picasa • Digg/Netvibes • …… Wat is Social Media?

9

10 1.Wat is het? 2.Wat kan het voor mijn bedrijf betekenen? – SEO – Expert – Branding – Discussies 3.Hoe te gebruiken – Denk na over de inhoud – Maak een planning – Mogelijk om te delen, reacties te geven Blogs

11

12 1.Wat is het? 2.Wat kan het voor mijn bedrijf betekenen? – Links delen – Expert – Branding – Nieuwe contacten/partners vinden 3.Hoe te gebruiken – Start: Registreer, volg, luister, reageer, creeer. – Following, follower, tweets – #, @-mention, dm – Lijsten & Search – Tool tweetdeck Twitter

13 1.Wat is het? 2.Wat kan het voor mijn bedrijf betekenen? – Expose – Lead generation – Branding – Uitleggen van producten en processen 3.Hoe te gebruiken – Plaatsen film – Eigen achtergrond – Afspeellijsten YouTube

14 1.Wat is het? 2.Wat kan het voor mijn bedrijf betekenen? – Leads/prospect vinden, contacten partners – Kennis delen – Discussiëren – Zichtbaar zijn – Branding 3.Hoe te gebruiken – Pasief100% profiel, groups, company page – Actiefshare, post, like, recom. answers, discuss, events – Pro actiefContacten vinden en naar bijeenkomsten gaan Linkedin

15 1.Wat ga je kiezen? – Blog – Twitter – Facebook – Linkedin 2.Ondersteund dit de overige marketing activiteiten? 3.Offline en online Integratie

16 1.Wie gaat het doen (Jij?) 2.Heb je de tijd er voor 3.Hulp nodig (Implementatie, uitvoer, adverteren) 4.Alleen doen? (Ga jij alles doen?) Capaciteit

17 1.Welke tactiek ga je hanteren – Update plaatsen – Nieuws delen – Vragen beantwoorden – Connecties maken 2.Heb je de capaciteit? – Maak een planning – Doe rustig aan en start langzaam 3.Neem tijd om te leren – Doe rustig aan en start langzaam – Maak fouten en maak meer fouten. Tips & tricks

18 1.Welke doelstellingen ga je meten – Fb: Fans, likes, shares, comments – Tw: Followers, @-mentions, Retweets – Li: Connections, hits op profiel, telefoontjes – Blogs: Hits, comments, inkomende links 2.Hoe ga je dit meten Meten

19 • Wat ga jij doen om te beginnen? Experimenteer

20 Dank je wel! www. ProjectAntarctica.com


Download ppt "21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media."

Verwante presentaties


Ads door Google