Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdSiebe Abbink Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Stedelijk Interieur Inkoop Onderzoek
2
Stedelijk Interieur Inkoop Onderzoek kerngegevens
3
Ingevuld door… n=189
4
Hoe betrokken?
5
Wat kopen zij?
6
Hoeveel?
7
Stijging / daling?
8
Vervangingsinkoop
9
Gecentraliseerde inkoop? (alleen gemeenten) Ja! 54% Nee 41% Weet niet 5%
10
Stedelijk Interieur Inkoop Onderzoek catalogus of maatwerk?
11
Inkoopargumenten
12
Eenheid of verscheidenheid? De identiteit van de plek is belangrijker dan de eenheid van de hele stad? eenheid identiteit
13
soms 73% alles 17% Weet niet 8% nee 2% Catalogus? >> 90% koopt uit catalogus >> 2% nooit
14
Catalogus? >> 84% is niet merkvast (shopt) >> ontwerp- of productlijn wordt niet belangrijk gevonden (neutraal ingevuld) >> 56% vindt dat catalogusmateriaal een betere prijs-kwaliteitsverhouding heeft dan maatwerk (13% juist niet)
15
Stedelijk Interieur Inkoop Onderzoek handboek openbare ruimte
16
Ingevuld door… >> n=65 >> alleen ingevuld door gemeenten
17
Wie heeft een handboek >> helft alle gemeenten, verdeling:
18
Is handboek… … prettig? Ja! … beperkend (in creativiteit?) Nee! … kostenbesparend? Ja! … handig voor beheer? --------- Ja! … te ambitieus? Nee!
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.