Download de presentatie
1
Employer Branding Rabobank
Intermediair Arbeidsmarkt Event 2011 Drs. Raşit Görgülü Marketing HR Rabobank Nederland
2
Rabobank Groep
3
Reputatie banken geschaad …
Reputatie ‘solide’ Rabobank ABN Amro ING Fortis Geen van allen Bron: Rabobank Reputatie Monitor
4
Reputatie banken geschaad…
Reputatie ‘betrouwbaar’ Rabobank ABN Amro ING Fortis Geen van allen Bron: Rabobank Reputatie Monitor
5
… maar vertrouwen in Rabobank
Stakeholders Nr Nr Nr. 3 Medewerkers: interne trots (bron: Incompany) Arbeidsmarkt: werkgever (bron: Intermediair) Managers: zakenpartner (bron: Management Team) Klanten: bankloyaliteit (bron: Metrixlab)
6
… maar vertrouwen in Rabobank
Coole merken (bron: Cool Brands) Nr. 1 Nr. 2 Nr. 3
8
Het Rabobank merk
9
Coöperatieve visie Visie: Samen bereik je meer dan alleen
10
Coöperatieve opvattingen
Verbinden met de samenleving: gemeenschap als aandeelhouder (wij) Verbinden met de klant: klantbelang voorop (ik) Visie: Samen bereik je meer dan alleen Verbinden met de toekomst: lange termijn focus (nu en later) Verbinden met elkaar: netwerkbank (samen)
13
Rabobank gaat verder
15
Employer Branding Rabobank
Corporate niveau Doelgroep niveau Vacature niveau
16
Rabobank Wholesale Powerpoint design
03 April 2017 Corporate niveau
17
Doelgroep niveau
18
Vacature niveau
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.