De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs

Verwante presentaties


Presentatie over: "23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs"— Transcript van de presentatie:

1 23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs ideality / elevator pitch

2 ideality / elevator pitch

3 idea reality ideality ideality / elevator pitch

4 ontwerp marketing organisatie

5 introductie ideality thema: doelgroep ontwerp marketing organisatie

6 ideality / elevator pitch

7 ondernemen Waarom bent u ondernemer geworden?
vraag 1 Waarom bent u ondernemer geworden? of: Waarom wilt u gaan starten? dat is altijd al mijn droom geweest ik had geen andere keuze ik had een geweldig idee om veel geld te gaan verdienen

8 ondernemen Wat is uw beste ondernemers-eigenschap? vraag 2
doorzettingsvermogen nieuwsgierigheid creativiteit anders, namelijk: …

9 introductie door Bart van Meurs ideality / elevator pitch

10 starters en vernieuwers
methode ideality platform starters en vernieuwers producten ideality / elevator pitch

11 starters en vernieuwers
methode ideality platform starters en vernieuwers producten ideality / elevator pitch

12 “starters en vernieuwers faciliteren én inspireren, dat is wat wij willen nieuwe ideeën maken ons enthousiast; dát is onze passie!” “handige, duidelijke producten die starters en vernieuwers helpen hun ideeën te realiseren” ideality / elevator pitch

13 starters en vernieuwers
methode ideality platform starters en vernieuwers producten ©2013 ideality ideality / elevator pitch

14 idee product dienst bedrijf ideality / elevator pitch

15 idee “nieuw type spraak-computer” “online reisadvies voor Azië”
idee “nieuw type spraak-computer” “online reisadvies voor Azië” “centrum voor begeleiding bij kanker” Enkele voorbeelden van klanten in de drie categorieën ideality / elevator pitch

16 starters en vernieuwers
methode ideality platform starters en vernieuwers producten ideality / elevator pitch

17 vakgebieden ontwerp marketing organisatie financiën 3-4-2017
ideality / elevator pitch

18 starters en vernieuwers
methode ideality platform starters en vernieuwers producten De producten die ideality op basis van de methode ontwikkeld heeft ©2013 ideality ideality / elevator pitch

19 producten #quickscan #hetspel #presentatie #innovatiebon #businessplan

20 starters en vernieuwers
methode ideality platform starters en vernieuwers producten ideality / elevator pitch

21 ideality / elevator pitch
platform youtube blogspot facebook Twitter Linkedin Website bijeenkomst ideality / elevator pitch

22 door Raymond Buitelaar
thema: doelgroep door Raymond Buitelaar ideality / elevator pitch

23 wat is een doelgroep? ‘Een doelgroep is een deel van de bevolking waarbij een gedragsverandering tot stand gebracht zou moeten worden. Vaak betreft het een groep mensen of organisaties die een aantal relevante kenmerken gemeenschappelijk hebben.’

24 wat is een doelgroep? ‘Een doelgroep is een deel van de bevolking waarbij een gedragsverandering tot stand gebracht zou moeten worden. Vaak betreft het een groep mensen of organisaties die een aantal relevante kenmerken gemeenschappelijk hebben.’ voorbeelden: leeftijd geslacht uitgavenpatroon bron: opleidingsniveau interesses etc.

25 onze doelgroep ‘starters en vernieuwers faciliteren én inspireren, dat is wat wij willen. nieuwe ideeën maken ons enthousiast; dát is onze passie!’ relevante gemeenschappelijke kenmerken: mensen met ideeën regio mensen die willen ondernemen

26 marketing Wie is jouw doelgroep? vraag 3 mijn doelgroep is … iedereen
marketing vraag 3 Wie is jouw doelgroep? mijn doelgroep is … iedereen ik heb (nog) geen idee Interactie met de zaal zo heb ik er nog nooit naar gekeken ideality / elevator pitch

27 Film over het duidelijk laten zien wie doelgroep van Dove is Vrouwen Verschillende vrouwen (leeftijd, kleur) Geen bekende vrouwen Eigenlijk voor elke vrouw ideality / elevator pitch

28 marketing vraag 4 Is jouw doelgroep uit te breiden? Ja Nee

29 Eerst toelichting dan film: Ja ook voor dove is de doelgroep nog verder uit te breiden Film over mannen Hele andere insteek algemene film, ideality / elevator pitch

30 Vorige film was in het nederlands, maar dit kan natuurlijk ook voor het buitenland, Zie de verschillen in benadering Zelfde product, toch andere detail Commercial gedraaid tijdens de super bowl ideality / elevator pitch

31 ontwikkeling van onze doelgroep
mensen met een idee banken, KvK, gemeenten bedrijven, mt leerpunten ideality: eerste doelgroep te smal klant uit Oosterhout via internet pas later nadenken wat we voor anderen konden betekenen

32 marketing vraag 5 Stel: jij valt in jouw doelgroep, koop je dan ook jouw product? ja, natuurlijk ja, maar alleen als … nee, want … geen idee eigenlijk

33 Voor de film: Heel duidelijk usp’s naar voren brengen aan doelgroep Géén witte strepen ideality / elevator pitch

34 onze keuzes daarom € 99,- daarom 4 vakgebieden ja, want ik zoek hulp
Maar dragen wij dat ook goed uit…? In eerste instantie niet; alleen #quickscan… later producten erbij, focus!

35 marketing Hoe benader jij je doelgroep? En waarom op deze manier?
vraag 6 Hoe benader jij je doelgroep? En waarom op deze manier? hier heb ik een bewuste strategie voor; … ik ‘spam’ mijn doelgroep zoveel ik kan ik heb (nog) geen idee zo heb ik er nog nooit naar gekeken

36

37 onze benadering veel social media producten die je achter kunt laten
#hetspel Ideality Today presentaties, zoals deze eigen netwerk etc.

38 marketing Hoe bind je jouw doelgroep? vraag 7
na de eerste aanschaf willen ze niet anders! ik benader mijn klant gewoon opnieuw ik hou contact via o.a. social media ik heb (nog) geen idee

39 marketing Waarom kiest jouw doelgroep voor jouw product? vraag 8
ik ben de goedkoopste ik ben de beste een combinatie van meerdere punten; … ik heb (nog) geen idee

40 aanbevelingen weet wie je doelgroep is leg je doelgroep (goed) vast
probeer je doelgroep uit te breiden blijf kritisch naar je product kijken houd contact met je doelgroep verander met je doelgroep mee focus op je doelgroep

41 afsluiting door Bart van Meurs ideality / elevator pitch

42 it’er jurist ontwerp marketing organisatie financiën ???

43 ideality / elevator pitch

44 @idealityNL www.ideality.nl idealityNL.blogspot.nl 3-4-2017
ideality / elevator pitch


Download ppt "23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs"

Verwante presentaties


Ads door Google