De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Bereik de prospecten die uw mailing willen !. July 2006 - 2 Agendapunten Update Resultaten van de test-mailing 2005 Voorstelling van de nieuwe mailing.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Bereik de prospecten die uw mailing willen !. July 2006 - 2 Agendapunten Update Resultaten van de test-mailing 2005 Voorstelling van de nieuwe mailing."— Transcript van de presentatie:

1 Bereik de prospecten die uw mailing willen !

2 July 2006 - 2 Agendapunten Update Resultaten van de test-mailing 2005 Voorstelling van de nieuwe mailing 2006 Uw opportuniteiten !

3 July 2006 - 3 Een eenvoudige concept … De gemakkelijkste manier om consumenten te dienen is : achterhalen wat hun interesses zijn de gewenste dienst leveren

4 July 2006 - 4 Resultaten van de test mailing Uitzonderlijk responspercentage Mail : 12% Remail : 11% Samenstelling Selectpost database vandaag Selectpost bevat info over 1 op 17 gezinnen 98% product- en lifestyle informatie Betrouwbare antwoorden (resultaat analyse) Selectpost adressen zijn (re)actief  Veel informatie over veel gezinnen! Responspercentage = 22% of 230.000 adressen

5 July 2006 - 5 Verwachtingen van de nieuwe mailing Verdeling van de mailing aan 1,5 mio huishouden in 3 golven (bijna 4 mio mailings!) Golf 1 : mail (Oktober 2006) Golf 2 : remail 1 (December 2006) Golf 3 : remail 2 (begin 2007) Verwacht responspercentage Totaal responspercentage ( 3 golven ) : 23% 350.000 nieuwe adressen in Select Post database Select Post zal 580.000 adressen bevatten In andere woorden, info over 1 op 7 gezinnen

6 July 2006 - 6 Opportuniteiten Vraag aan uw doelgroep de info waarover u wil beschikken = gesponsorde vraag Vraag aan uw doelgroep of zij een aanbod/magazine/brochure over uw product of dienst willen ontvangen = Inforequest Contacteer de juiste prospecten = selectie op basis van enkele criteria Leer meer over uw consumenten = verrijk uw database

7 July 2006 - 7 Deze vragen laten u toe de juiste informatie te verzamelen over uw klanten en uw nieuwe prospecten… Gesponsorde vraag

8 July 2006 - 8 Inforequest InfoRequest is aparte rubriek in onze vragenlijst waar u kan vragen aan 1,5mio consumenten of ze uw brochure of offerte willen ontvangen. Voordelen: Afbeelding van uw logo, product, of dienst op 4 mio vragenlijsten Exclusiviteit “Ready-to-use” adressen

9 July 2006 - 9 Voordelen … Nieuwe prospectie adressen Ruim 75% van de Selectpost adressen zijn niet beschikbaar in andere bestanden. Eenvoudigheid en flexibiliteit Vraag aan uw consumenten wat u wenst te weten U bepaalt zelf hoe u uw vraag formuleert Enorm potentieel Bereik in een actie 1,5mio prospecten Reactiviteit De consumenten hebben hun vinger opgestoken Exclusiviteit Mogelijk voor uw gesponsorde vraag en/of inforequest Snelle levering De levering van de adressen is zeer snel en eenvoudig

10 July 2006 - 10 Tarieven Inforequest Levering van namen en adressen Onbeperkt gebruik van de adressen

11 July 2006 - 11 Tarieven gesponsorde vraag Levering van namen en adressen Verplicht om alle adressen af te nemen Mogelijkheid om de respondenten op een bestaande vraag nu reeds te bestellen – geen vaste kost

12 July 2006 - 12 Offerte voor Halve pagina in de vragenlijst, enkel bestemd voor de inforequesten voor de Fundraising sector Deelname aan 1, 2, of 3 golven Geen vaste kosten Uniek tarief: 1€ / geleverde adres Geen verplichting om al het potentieel van de adressen te nemen, Maar ongebruikte adressen mogen aan andere klanten Aangeboden worden Minimum van facturatie: 3000€


Download ppt "Bereik de prospecten die uw mailing willen !. July 2006 - 2 Agendapunten Update Resultaten van de test-mailing 2005 Voorstelling van de nieuwe mailing."

Verwante presentaties


Ads door Google