Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
2
Workshop sociale media
door Jeroen voor ‘t Hekke (Stronglife) en Jan Willem Janse (MissieNederland)
3
Waarom deze workshop? Vertel eens…
4
Er is niets nieuws onder de zon
Uitgangspunten
5
Een verlengstuk, geen vervanging
Uitgangspunten
6
Past het bij je? Uitgangspunten
7
Wat is je doel? Activiteiten promoten Relatie met tieners opbouwen
Online aanwezig zijn (als influencer)
8
Activiteiten promoten
Wat is je doel?
9
Casus: Week van Gebed Whatsappteksten, Insta-stories en YouTube-video’s Persoonlijk contact via jeugdleiders (maar ook ouders)
12
Relaties opbouwen Wat is je doel?
13
Ongeschreven Instagram-regels
Tag bij de ogen: dan betekent degene veel voor je Tag bij de mond: vriend of vriendin Tag in de hoek: wel aardig, maar niet (heel) close Het aantal comments dat je geeft zegt iets over de band tussen de personen Meisjes reageren vaak met: “je bent zo knap, je moet model worden, I love you” Jongens reageren vaak met: “broer, strijder, warrior, held” Blauw of geel hartje: vriendschap; rood hartje: liefde
14
Influencerschap Wat is je doel?
15
Influencerschap Liever minder vaak en goed, dan inconsistent
Liever minder platformen en goed, dan allemaal En ook hier: ongeschreven regels leren kennen
17
Aan de slag
18
Hootsuite.com Hootsuite Android & iOS
19
Story Cutter for Instagram
Android CutStory for Instagram Stories iPhone Repost for Instagram Android & iOS
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.