De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Hospitality en voorraadbeheer

Verwante presentaties


Presentatie over: "Hospitality en voorraadbeheer"— Transcript van de presentatie:

1 Hospitality en voorraadbeheer
Hoofdstuk 6 Hospitality

2 Wat heb ik in de vorige les geleerd? Wat ga ik nu leren?
Klachten Klachtgesprek Ruilen en garantie Serviceverlening Betalen Bestellingen.

3 1 Winkelinterieur en -exterieur 2 Winkelpresentatie verzorgen 3 Handelskennis 4 Marktsegmentatie 5 Retailmix 6 Hospitality 7 De klant en het verkoopgesprek 8 Klachten en service

4 Gastvrijheid Verschil klant en gast
Hoofdstuk 6 Hospitality Gastvrijheid Verschil klant en gast Gastvrije benadering in de fysieke winkel

5 Het visitekaartje Jezelf goed te presenteren
Hoofdstuk 6 Hospitality Het visitekaartje Jezelf goed te presenteren Aandacht te besteden aan uiterlijke verzorging Vakkennis te tonen

6 Winkelbeleving Positieve winkelbeleving bieden Klant is koning
Hoofdstuk 6 Hospitality Winkelbeleving Positieve winkelbeleving bieden Klant is koning Persoonlijk aandacht

7 Commercieel aantrekkelijke winkel
Hoofdstuk 6 Hospitality Commercieel aantrekkelijke winkel Winkelexterieur Winkelinterieur

8 Hoofdstuk 6 Hospitality
De winkel verzorgen Schoonmaken en opruimen

9 Online hospitality Persoonlijk contact Persoonlijkheid Sfeer Service
Hoofdstuk 6 Hospitality Online hospitality Persoonlijk contact Persoonlijkheid Sfeer Service


Download ppt "Hospitality en voorraadbeheer"

Verwante presentaties


Ads door Google