Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Hospitality en voorraadbeheer
Hoofdstuk 6 Hospitality
2
Wat heb ik in de vorige les geleerd? Wat ga ik nu leren?
Klachten Klachtgesprek Ruilen en garantie Serviceverlening Betalen Bestellingen.
3
1 Winkelinterieur en -exterieur 2 Winkelpresentatie verzorgen 3 Handelskennis 4 Marktsegmentatie 5 Retailmix 6 Hospitality 7 De klant en het verkoopgesprek 8 Klachten en service
4
Gastvrijheid Verschil klant en gast
Hoofdstuk 6 Hospitality Gastvrijheid Verschil klant en gast Gastvrije benadering in de fysieke winkel
5
Het visitekaartje Jezelf goed te presenteren
Hoofdstuk 6 Hospitality Het visitekaartje Jezelf goed te presenteren Aandacht te besteden aan uiterlijke verzorging Vakkennis te tonen
6
Winkelbeleving Positieve winkelbeleving bieden Klant is koning
Hoofdstuk 6 Hospitality Winkelbeleving Positieve winkelbeleving bieden Klant is koning Persoonlijk aandacht
7
Commercieel aantrekkelijke winkel
Hoofdstuk 6 Hospitality Commercieel aantrekkelijke winkel Winkelexterieur Winkelinterieur
8
Hoofdstuk 6 Hospitality
De winkel verzorgen Schoonmaken en opruimen
9
Online hospitality Persoonlijk contact Persoonlijkheid Sfeer Service
Hoofdstuk 6 Hospitality Online hospitality Persoonlijk contact Persoonlijkheid Sfeer Service
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.