De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

MOODBOARD TER INPUT tbv ontwikkeling van het PAAP® merk

Verwante presentaties


Presentatie over: "MOODBOARD TER INPUT tbv ontwikkeling van het PAAP® merk"— Transcript van de presentatie:

1 MOODBOARD TER INPUT tbv ontwikkeling van het PAAP® merk
VISUAL GUIDELINES MOODBOARD TER INPUT tbv ontwikkeling van het PAAP® merk Verwachte output: Logo Visuele identiteit: Kleur Lettertype Etiket (voorkant) ontwerp PAAP bier PAAP vogel in logo? Biersoort: Blond. Inhoud 330ml, 6% alcohol. Algehele uitstraling & Fles Logo Dopjes Viltje OVER HET MERK Oorsprong Twee broers met passie voor bier Uit Papendrecht ‘PAAP, geboren in Papendrecht, in … gebrouwen’. Lettertypen Waarden – waar staat product voor Genot Ambachtelijk Simpel & Modern Indirect: bourgondisch, kwaliteit, exclusief. Type multi-pack Doelgroep Mannen jaar Hoogopgeleiden Bourgondiers / ‘smulpapen’


Download ppt "MOODBOARD TER INPUT tbv ontwikkeling van het PAAP® merk"

Verwante presentaties


Ads door Google