Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Verkoop Service
2
1 Hospitality 2 De klant 3 Het verkoopgesprek 4 Service 5 Verkoop afhandelen
3
Wat heb ik in de vorige les geleerd? Wat ga ik nu leren?
Service Maatwerk afstemmen Klachten Klachtgesprek Consumentenrecht Garantie, reparatie en ruilen Bestellen en leveren.
4
Service Service Persoonlijk Niet-persoonlijk.
5
Vormen van service Voor de verkoop Tijdens de verkoop Na de verkoop.
6
Maatwerk afstemmen Maatwerk advies Maatwerk producten
Service Maatwerk afstemmen Maatwerk advies Maatwerk producten Maatwerk diensten Gepersonaliseerd aanbod.
7
Maatwerk en verschillende verkoopkanalen
Service Maatwerk en verschillende verkoopkanalen
8
Klachten Terechte klachten Onterechte klachten Twijfelachtige klachten
Service Klachten Terechte klachten Onterechte klachten Twijfelachtige klachten Klachten voorkomen.
9
Service Klachtgesprek
10
Klachtafhandeling Klacht registreren Schriftelijke klachten oplossen
Service Klachtafhandeling Klacht registreren Schriftelijke klachten oplossen Klanttevredenheid.
11
Consumentenrecht Wetten en regels ter bescherming van de klant
Service Consumentenrecht Wetten en regels ter bescherming van de klant Consumentenkoop Algemene voorwaarden Eigendomsvoorbehoud Recht van reclame Eisen aan het product.
12
Service Garantie Fabrieksgarantie Verlengde garantie Winkelgarantie.
13
Repareren, vergoeden of ruilen
Service Repareren, vergoeden of ruilen Product repareren Product vervangen Koopovereenkomst ontbinden Korting geven.
14
Repareren, vergoeden of ruilen
Service Repareren, vergoeden of ruilen Ondeugdelijk product Recht van regres Reparatiebewijs Ruilen bij spijt.
15
Bestellen en leveren Voor de verkoop Tijdens de verkoop Na de verkoop
Service Bestellen en leveren Voor de verkoop Tijdens de verkoop Na de verkoop Aanbetalen.
16
Service Bestelprocedure
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.