Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdIrena van den Berg Laatst gewijzigd meer dan 5 jaar geleden
1
Beïnvloedingsregel aanwezig?
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef dan de link + een korte omschrijving. Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid x consistentie sociale bewijskracht sympathie schaarste autoriteit Conclusie Deze reclame werkt wel/niet goed, omdat ... Ze een schattig dier hebben gebruikt wat sympathie opwekt, en je een beetje in de kerstsfeer brengt. © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 1 van 5
2
Beïnvloedingsregel aanwezig?
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef dan de link + een korte omschrijving. Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid x consistentie sociale bewijskracht sympathie schaarste autoriteit Conclusie Deze reclame werkt wel/niet goed, omdat ... Het ook weer een wat grappige reclame is waarbij een kleine jongen word gebruikt die door het product beter word in zijn ding. © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 2 van 5
3
Beïnvloedingsregel aanwezig?
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef dan de link + een korte omschrijving. Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid x consistentie sociale bewijskracht sympathie schaarste autoriteit Conclusie Deze reclame werkt wel/niet goed, omdat ... Het een indrukwekkende reclame is die zich afspeelt in de ruimte. © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 3 van 5
4
Beïnvloedingsregel aanwezig?
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef dan de link + een korte omschrijving. Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid x consistentie sociale bewijskracht sympathie schaarste autoriteit Conclusie Deze reclame werkt wel/niet goed, omdat ... Er hamsters worden gebruikt en het een sfeervolle reclame is. Je krijgt een hamster bij elke 15,- dus lokt dit mensen ook. © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 4 van 5
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.