De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Workshop door Patrick van Gurp

Verwante presentaties


Presentatie over: "Workshop door Patrick van Gurp"— Transcript van de presentatie:

1 Workshop door Patrick van Gurp
Storytelling Workshop door Patrick van Gurp Mijn eigen verhaal eerst Eigen storytelling voorbeelden Aleeza DHH Concrete P voorbeelden voor de groep branche waarin ze zitten Storytelling voor inkoper, waarom? Coach - plaats maakt nie uit gaat om het 1 op 1 gesprek Eerst ontdekken pijn klant dan pas vertellen

2 Even voorstellen!

3 Waarom is het belangrijk je eigen verhaal te vertellen?

4 Wat is storytelling? Geen “sales”, maar informerend
Een verhaal met begin, midden en eind Inspireren en verbinden Vertel het door!

5 Waarom nu? Schandalen in elke sector Transparantie
Authentiek en eerlijk Lokaal en ambacht

6 Voorbeelden #kromkommer Efteling - The Making of Baron 1898

7

8

9 De 4 P’s van Storytelling

10 People Welke mensen zijn betrokken bij het verhaal?
Dit kunnen ook voorwerpen of objecten zijn. Vertel welke impact of rol zij hebben #kromkommertijd Veredelaar Telers Coöperaties Supermarkten The making of Baron 1898 Projectleider Ontwerpers Directeur Imageneering

11 Places Op welke locaties speelt het verhaal zich af?
Vertel waarom hiervoor is gekozen #kromkommertijd alle locaties van de keten The making of Baron 1898 Bezoek van andere dive coaster De achtbaan fabriek Locatie ontwerp / muziek studio

12 Plot Moment van van starten en wat was de trigger?
Verklaar je merk/bedrijfsnaam Wat is het conflict en het avontuur (drama, helden, schurken)? Naast je hoogte punten, vertel ook je dieptepunten en hoe je hier mee om bent gegaan. #kromkommertijd Consument als grootste voedselverspiller Selectie op uiterlijke kwaliteit The making of Baron 1898 Vorst zorgde voor vertraging bouw Geheimhouden van baanverloop Eerste testrit

13 Purpose Waarom dient dit verhaal überhaupt verteld te worden?
The Why Factor - waarom doe je wat je doet? Visie, missie, kernwaarden en identiteit #kromkommertijd Inzichtelijk maken van de complexe groente en fruit teelt keten The making of Baron 1898 De Efteling fans helemaal enthousiast maken

14 People Places Plot Purpose
Welke mensen zijn betrokken bij het verhaal? Dit kunnen ook voorwerpen of objecten zijn. Vertel welke impact of rol zij hebben Op welke locaties speelt het verhaal zich af? Vertel waarom hiervoor is gekozen Plot Purpose Moment van van starten en wat was de trigger? Verklaar ook je merk/bedrijfsnaam Conflict en avontuur (drama, helden, schurken)? Dieptepunten en hoe je hier mee om bent gegaan. Waarom dient dit verhaal überhaupt verteld te worden The Why Factor - waarom doe je wat je doet Visie, missie, kernwaarden en identiteit

15 Vertel het andere verhaal!

16 Patrick’s verhaal


Download ppt "Workshop door Patrick van Gurp"

Verwante presentaties


Ads door Google