Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdHedwig Heidrich Laatst gewijzigd meer dan 6 jaar geleden
1
26 en 27 mei 2018 Samen tegen kanker
Nog maar 37 dagen SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
2
SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
6e keer in Alphen aan den Rijn Voor en door Alphen en omliggende gemeenten 26 – 27 mei 2018 Park Rijnstroom SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
3
200 ste SamenLoop in Nederland
SLVH Alphen aan den Rijn - Dick Stapper
14
Deelnemende Teams We hebben op dit moment 65 teams !!! Iets minder dan voorgaande jaren, maar we gaan natuurlijk voor een TOP evenement en een TOP resultaat! SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn 14
15
Papieren Inschrijfformulieren en opbrengsten
Zo spoedig mogelijk retour, in ieder geval vóór 11 mei a.s! Inschrijfgeld (en ook ander geld) vóór 11 mei storten! Na 15 mei alleen nog grote wijzigingen doorgeven Rekeningnummer NL14 RABO Vermeld ALTIJD je Teamnaam en Teamnummer en vermeld ook altijd de herkomst van het geld (Inschrijfgeld, Kaarsenzakken, Kraamverkoop en/of donaties) SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
16
KinderLoop Zondag 27 mei, start om 10.00 uur
Melden en deelnemersgeld betalen vanaf uur, 2 euro per kind Tevens inleveren sponsorkaarten en sponsorgeld Kinderen van 0 t/m groep 8 Ouders mogen meelopen SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
17
Vervolg KinderLoop Om 10.00 uur warming-up met Maaike van Be-Fitt
Kinderen lopen vanaf uur 24 minuten over het grote parcours, teams hebben dan 1 loper in de baan Graag z.s.m. inschrijven via SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
18
Toch nog even: Ieder team kan een actiepagina aanmaken waarbij ook online gedoneerd kan worden; geld komt centraal binnen op bankrek. KWF, opbrengst is voor SamenLoop Alphen Teams moeten zelf t-shirts bestellen! Link staat in Nieuwsbrief (alle Nieuwsbrieven en formulieren staan ook op de website) Niet zelf besteld = geen shirts! Kosten verzending voorschieten, betaalbewijs naar Ingrid, bedrag wordt teruggestort SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
19
En ook: Teams nemen zelf tafels en stoelen mee voor bij de kraam Indien apparatuur nodig, zelf regelen. Wij zorgen voor stroom indien aangevraagd via Kraamformulier Niet aangevraagd = geen stroom … Tijdens SL 3 of 4 afstortmomenten kraamverkoop middels enveloppen en voorgedrukte formulieren, deze krijg je bij melden Infobalie op 26 mei SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
20
Zaterdag 26 mei Opbouwen: Park open voor auto’s: 9.00 uur
Park dicht voor auto’s: uur In via Cornelis Geellaan, uit via hoofdingang Raadhuisstraat Instructies over plaats kraam krijgen jullie bij het inrijden op de Cornelis Geellaan SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
21
Zaterdag 26 mei (vervolg)
SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
22
Zaterdag 26 mei (vervolg)
Kramen en tenten gereed: uur Teamcaptains melden tussendoor even bij de Infobalie dat ze er zijn Teamcaptainsbijeenkomst: uur in de Cateringtent SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
23
Geld Op het evenement wordt met “Breekmuntjes” betaald. Behalve bij de busjes die rijden vanaf ARC. Bezoekers kopen de muntjes bij de kassa op het terrein (1 kassa, 2 pinapparaten) 1 heel muntje = 1,00 euro, 1 half muntje = 0,50 euro Houd hier rekening mee met het bepalen van de verkoopprijs van producten die jullie bij de kraam willen verkopen SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
24
Geld - vervolg Neem ook voldoende wisselgeld mee! Er zijn altijd mensen die contant willen betalen. Geld cq. breekmuntjes storten bij commissie Financiën Portocabin staat op het terrein, jullie krijgen hiervoor enveloppen met voorgeprinte afstortspecificatie, scheiding cash geld en breekmuntjes Op zaterdag 2 afstortmomenten, op zondag 1 of 2 (horen jullie nog) SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
25
Kosten van teams Als je als team toch (inkoop)kosten hebt waarvoor je geen sponsor hebt kunnen vinden, dan deze kosten VOOR HET EVENEMENT aan ons doorgeven: Deze kosten zullen worden verrekend met jullie opbrengst SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
26
Evenementen Reglement
Even streng zijn en vertel het aan jouw teamleden ! Legitimatie verplicht NIET ROKEN: SamenLoop is ROOKVRIJ evenement Er mag geen alcohol meegebracht worden Geen alcohol voor < 18 jaar Geen glaswerk toegestaan: Plastic! Geen drugs! Rommel opruimen, groot karton/papier apart Aansprakelijkheid vernielingen SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
27
Vervolg Reglement Honden aangelijnd toegestaan, plassen en poepen het liefst niet op terrein, bij ongelukjes geldt strikte opruimplicht!!! Geen open vuur Het reglement wordt nog per mail toegestuurd aan de Teamcaptains en zal bij melding op 26 mei uitgereikt worden (geplastificeerd) samen met de tijdsplanning voor de 3 ceremonies Zorg er voor dat al je teamgenoten hiervan op de hoogte zijn SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
28
Filmpje SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
29
Openingsceremonie Zoveel mogelijk teamleden aanwezig
Teamcaptains om uur aanwezig in Cateringtent Deelnemers verdelen zich zoveel mogelijk langs gehele parcours om Eregasten te kunnen toejuichen 14.00 uur Burgemeester opent met gongslag en loopt met laatste Eregast mee Eregasten gaan voorop in de openingsronde SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
30
Openingsceremonie (2) 13.00 Laatste uitleg Teamcaptains Openingsceremonie in Cateringtent Eregasten naar podium Openingsceremonie, met onthulling SamenLoop bankje Teamcaptains lopen naar aangegeven plek Slag op gong, vlam aan, klok loopt Eregasten lopen eerste ronde, voorop met banner Burgemeester sluit daarbij aan met voorzitter Teamcaptains sluiten aan met banner Het lopen start, er mogen meer lopers in de baan SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
31
Kaarsenceremonie Middag: Lopers mogen kaarsenzakken langs de baan zetten Instruktie Kaarsenceremonie in Cateringtent Slechts 1 loper per team op de baan tot Fakkeltocht! Eregasten lopen naar podium (steken baan over) Start Ceremonie Fakkels worden aangestoken en in standaard gezet! Optredens op podium STILTE, 1 loper per team in de baan SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
32
Kaarsenceremonie (2) Minuut stilte Eregasten lopen naar de baan Fakkeldragers pakken fakkels en stellen op bij startboog Teamlid loopt steeds door Eregasten sluiten aan bij FAKKELDRAGERS Start fakkelronde Fakkels weer terug plaatsen in standaard Publiek mag ook ronde lopen na fakkelronde Er mogen weer meer lopers in de baan SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
33
Sluitingsceremonie 13.00 Instruktie Sluitingsceremonie in Cateringtent Max. 2 lopers per team in de baan, rest langs parcours Lopers stoppen met lopen, verzamelen bij podium Eregasten lopen laatste ronde, veel publiek langs de baan Commissieleden lopen er achter aan Lopers mogen ronde afmaken en bij podium er af Aftellen en einde Sluitingsceremonie op het podium. Er wordt niet meer gelopen. SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
34
Sluitingsceremonie (2)
Tussen uur prijsuitreikingen en loterij uitslag Einde: laatste ronde 14.00 Eindbedrag bekend maken SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
35
En dan: OPRUIMEN / Jullie zouden ons enorm helpen door:
Te luisteren naar de instructies van Logistiek Tenten leeg te maken Geleende apparaten schoon te maken Het afval in de containers te gooien Groot karton/papier op de aangegeven plaats weg te leggen SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
36
Evenementen programma
Optredens van diverse koren, bands, straatmuzikanten en locale artiesten Kinderattracties zoals springkussens, schminken, knutselen op zaterdag 26 en zondag 27 mei. KinderLoop op zondag 27 mei. 24 uur Tango dansen !!! Voor de nacht kunnen verzoeknummers doorgegeven worden (rustige c.q. loungemuziek, niet persé tangomuziek) via , wacht hier niet te lang mee! SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
37
Vervoer Fiets! Auto: geen parkeerruimte bij Park → Parkeren bij ARC: er rijden pendelbusjes van en naar parkeerplaats ARC (1 euro of 1 breekmuntje) Zeker niet parkeren op weg/stoep in de Raadhuistraat, Raadhuisstraat is tijdens evenement 1-richtingsverkeer vanaf het dorp. Vervoer vanaf station/andere locatie: is mogelijk, maar op aanvraag Even doorgeven wanneer mensen moeten worden gehaald SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
38
Catering Cateringtent, bar, diverse verkooppunten van koude en warme hapjes Frisdrank, Bier en Wijn Koffie en Thee via de Teams Ontbijtservice via Cateringtent. Nu opgeven!!! Ingrid mailt hierover. Ontbijt kost 5 euro p.p. SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
39
Eregasten Hebben jullie Eregasten in jullie teams? Zijn die al aangemeld bij Yvonne Motta? 26 april 2018 bijeenkomst voor Eregasten, basisschool Het Baken, Klepperman 1, aanvang uur SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
40
App In de Apple Store en de Play Store is onze eigen SamenLoop App te downloaden. Met name handig in het SamenLoop-weekend voor de laatste informatie, we zullen belangrijke momenten doorgeven via de App Wij bedanken de AppStudio voor het realiseren en bijwerken van deze App!!! SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
41
Kaarsenzakken (€5 p.s.) Stimuleer de teamleden om zoveel mogelijk kaarsenzakken te verkopen Kaarsenzakken ophalen en inleveren bij Ingrid (Molenstaete, zie Nieuwsbrieven) Lever ze tussentijds in! Blijf dat doen! Blijf kaarsenzakken verkopen op het terrein op zaterdag 26 mei
42
Over 37 dagen is het zover … VEEL SUCCES EN TOT 26 mei!
Vragen? Over 37 dagen is het zover … VEEL SUCCES EN TOT 26 mei! SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.