Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdPieter van Veen Laatst gewijzigd meer dan 6 jaar geleden
1
WAAROM ADVERTEREN IN NEWSBRANDS?
THE BELGIAN MARKETING BODY FOR ADVERTISING IN NEWSBRANDS
2
2/9 MULTI PLATFORM Web + mobile verhogen het bereik van dagbladen op de commerciële doelgroepen Source: CIM Print sep Weighted average of .be dailies. Extra reach in Total Brand versus Paper+ THE BELGIAN MARKETING BODY FOR ADVERTISING IN NEWSBRANDS
3
Source: CIM Print 2017 Paper + = Paper + digital replica’s of paper
3/9 EEN ENORM POTENTIEEL 74 % Total brand (paper+web+mobile) Weekbereik 12+ 15-54 76 % VVA 18-54 74 % Days Source: CIM Print 2017 Paper + = Paper + digital replica’s of paper THE BELGIAN MARKETING BODY FOR ADVERTISING IN NEWSBRANDS
4
FOCUS OP EEN KOOPKRACHTIG PUBLIEK
4/9 FOCUS OP EEN KOOPKRACHTIG PUBLIEK 18-54 Sociale Gr. 1-4 62 % dagbereik Source: CIM Print 2017 , NP total brand, daily reach THE BELGIAN MARKETING BODY FOR ADVERTISING IN NEWSBRANDS
5
Full page, splash, video, halfpage…
POWER 5/9 Kies voor krachtige communicatie dankzij de combinatie van snel bereik en impactvolle advertenties x Reach Impact 62 % bereik op 1 dag Impactvolle formaten Op doelgroep So.Gr.1-4 Full page, splash, video, halfpage… Source: CIM 2017 NP Total Brand THE BELGIAN MARKETING BODY FOR ADVERTISING IN NEWSBRANDS
6
ENGAGEMENT Newsbrands zitten zowel in het hart als in het hoofd
6/9 ENGAGEMENT Newsbrands zitten zowel in het hart als in het hoofd Mensen kiezen hun newsbrands voor een heel aantal redenen… en die redenen blijken vaak emotioneel te zijn… ze weerspiegelen hun mening, passies en interesses. THE BELGIAN MARKETING BODY FOR ADVERTISING IN NEWSBRANDS
7
CONVERSATION STARTERS
7/9 CONVERSATION STARTERS Advertising in newsbrands verbetert de tonaliteit van de conversaties over uw merk. High Alcoholic Energy providers Alcoholic beverages beverages Banks & insurances Telecom Cars Energy providers Cars Telecom All Sectors Change All Sectors Banks & insurances Supermarkets Supermarkets Low Source: Mediahuis WOM-study Newsbrands versus TV - - - Tone + + + THE BELGIAN MARKETING BODY FOR ADVERTISING IN NEWSBRANDS
8
ACTIVATIE Newsbrands overtuigen lezers om tot een aankoop over te gaan
8/9 ACTIVATIE Newsbrands overtuigen lezers om tot een aankoop over te gaan “Met de krant verkoop je, en verkoop je snel. Het is dan ook geen toeval dat de grootdistributie massaal en met grote regelmaat in het medium investeert.” B.Cools, Deputy general manager bij Space Source: Newspaperswork Tribune, THE BELGIAN MARKETING BODY FOR ADVERTISING IN NEWSBRANDS
9
9/9 THE BELGIAN MARKETING BODY FOR ADVERTISING IN NEWSBRANDS
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.