Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMathijs van der Wal Laatst gewijzigd meer dan 6 jaar geleden
1
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Bepalen huidige bedrijfsprocessen Bepalen huidige “Gap” Bepalen huidige “Gap” Bepalen huidige computertechnologie Bepalen veranderbehoefte Bepalen strategie business – inzet computertechnologie Bepalen verandermogelijkheden Bepalen toekomstige bedrijfsprocessen Bepalen toekomstige computertechnologie Financieel management Strategie Tactisch support Behoefte- management Contract- management Capaciteits- management Operationeel support Change support Ontwerp Gebruikers-ondersteuning Security Require- ments man. Realisatie Kwaliteits- management Management-informatie Monitoring Transitie Testen Data- beheer Educatie
2
Checklist rol Schadebehandelaar
Vereiste kennis en vaardigheden Laag Hoog Algemeen Kent procedure bij vermoeden van fraude □ Etc. CRS (Claim Registratie Systeem) Kent alle basisfuncties van CRS Kan claim openen, beoordelen of de informatie volledig is en alle informatie op de juiste wijze aanvullen indien nodig Kan claim afhandelen (toekennen, afwijzen) inclusief alle bijbehorende handelingen Kent de koppeling met het KIS (Klant Informatie Systeem)
3
Referentiekaart rol Schadebehandelaar
Vereiste kennis en vaardigheden Laag Hoog Algemeen Kent procedure bij vermoeden van fraude □ ■ Etc. CRS (Claim Registratie Systeem) Kent alle basisfuncties van CRS Kan claim openen, beoordelen of de informatie volledig is en alle informatie op de juiste wijze aanvullen indien nodig Kan claim afhandelen (toekennen, afwijzen) inclusief alle bijbehorende handelingen Kent de koppeling met het KIS (Klant Informatie Systeem)
4
Voorbeeld ingevulde checklist rol Schadebehandelaar
Vereiste kennis en vaardigheden Laag Hoog Algemeen Kent procedure bij vermoeden van fraude □ ■ Etc. CRS (Claim Registratie Systeem) Kent alle basisfuncties van CRS Kan claim openen, beoordelen of de informatie volledig is en alle informatie op de juiste wijze aanvullen indien nodig Kan claim afhandelen (toekennen, afwijzen) inclusief alle bijbehorende handelingen Kent de koppeling met het KIS (Klant Informatie Systeem)
5
2. Verzorgen (collectieve) opleidingen
Samenstellen/beheer aanbod opleidingen 1. Beheer inschrijvingen 2. Uitvoeren opleiding 3. Nazorg 4.
6
3. Afhandelen (individuele) aanvragen educatie
Aanvraag gebruiker / manager Constatering kennislacune Registratie en intake 1. Bepalen vorm 2. Uitvoeren 3. Nazorg 4.
7
4. Verzorgen (collectieve) herhaalsessies
Verzamelen data rondom kennislacunes Samenstellen/beheer aanbod herhaalsessies 1. Beheer inschrijvingen 2. Uitvoeren herhaalsessie 3. Nazorg 4.
8
5. Verzorgen inloopspreekuren
Beheer agenda inloopspreekuren 1. Uitvoeren 2. Nazorg 3.
9
6. Uitvoeren assessments
Aanvraag manager / periodieke aanvraag / random aanvraag Uitvoeren assessment 1. Bepalen evt. vervolgacties 2. Evt. uitvoeren her-assessment 3.
10
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Bepalen huidige bedrijfsprocessen Bepalen huidige “Gap” Bepalen huidige “Gap” Bepalen huidige computertechnologie Bepalen veranderbehoefte Bepalen strategie business – inzet computertechnologie Bepalen verandermogelijkheden Bepalen toekomstige bedrijfsprocessen Strategie Bepalen toekomstige computertechnologie Financieel management Tactisch support Behoefte- management Contract- management Capaciteits- management Operationeel support Change support Ontwerp Gebruikers-ondersteuning Security Require- ments man. Realisatie Kwaliteits- management Management-informatie Monitoring Transitie Testen Data- beheer Educatie
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.