Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Beïnvloedingsregel aanwezig?
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef dan de link + een korte omschrijving. Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid - consistentie sociale bewijskracht sympathie - schaarste autoriteit Conclusie De commercial werkt wel omdat hij een goed beeld geeft. De commercial herhaalt het probleem en lost dit op met dezelfde manier. © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 1 van 5
2
Beïnvloedingsregel aanwezig?
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef dan de link + een korte omschrijving. Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid - consistentie sociale bewijskracht sympathie schaarste autoriteit Conclusie Deze reclame werkt wel, de mevrouw in de reclame spreekt enthousiast en uitleggend over haar probleem en oplossing. Ze laat het resultaat zien van het product nadat het is gebruikt. © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 2 van 5
3
Beïnvloedingsregel aanwezig?
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef dan de link + een korte omschrijving. Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid - Consistentie sociale bewijskracht sympathie schaarste autoriteit Conclusie Deze reclame werkt wel goed, omdat de mensen heel vrolijk en gelukkig zijn wanneer ze het product gebruiken. Je ziet in de reclame dat alles beter word en dat er goede dingen gebeuren. Mensen voelen zich snel aangetrokken door vrolijke en enthousiaste reclames © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 3 van 5
4
Beïnvloedingsregel aanwezig?
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef dan de link + een korte omschrijving. Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid - consistentie - sociale bewijskracht sympathie - schaarste autoriteit Conclusie Deze reclame werkt niet, de jeugd is niet zo makkelijk als dat de jongen zich vertoont in de video. Jongeren en ouders vinden het vaak irritant wanneer anderen zich bemoeien met de opvoeding. © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 4 van 5
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.