Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdKlaas ten Wolde Laatst gewijzigd meer dan 6 jaar geleden
1
Tijdschriftenpakket V4 najaar 2016
2
Algemene informatie Oplage: 10.500 (3 x 3.500) ex.
Uitzetperiode: 24 augustus t/m 9 november 2016 Aantal winkels: 1.698 6 bladen voor € 7,95 N = 50 Verkoopresultaat: 45% verkocht Algemene informatie
3
3 versies V4: V4/A: V4/B: V4/C: Elsevier Stijl of Juist Focus Magazine
Kleurglossy Landleven Losse Veter Radar+ V4/B: fabulous mama&family gezondNU Kleurglossy Landleven Runner’s World Winelife V4/C: Bookazine gezondNU Kleurglossy Liefde voor Brocante Opzij Smult
4
Rapportcijfers Lezers van het pakket geven elke titel een rapportcijfer
Landleven 8,3 Radar+ 7,9 Smult 7,8 Bookazine 7,6 gezondNU 7,6 Liefde voor Brocante 7,3 KleurGlossy 7,2 Opzij 7,1 Losse Veter 6,9 Elsevier Juist 6,6 Focus Magazine 6,5 Fabulous mama&family 6,2 Elsevier Stijl 6,2 Winelife 5,7 Runner’s World 5,6
5
Nooit eerder gelezen % respondenten dat een titel niet kent
Winelife 86% KleurGlossy 60% Runner’s World 57% Losse Veter 54% Smult 53% Elsevier Stijl 49% Focus Magazine 46% fabulous mama&family 43% Bookazine 37% Liefde voor Brocante 32% Elsevier Juist 31% gezondNU 27% Opzij 26% Radar+ 25% Landleven 3%
6
Blad vaker kopen /abonnement 64% van de respondenten wil vaker een blad kopen of een abonnement nemen. 82% is van plan nogmaals het tijdschriftenpakket te kopen. Landleven 39% Smult 32% gezondNU 27% Liefde voor Brocante 26% Radar+ 21% Bookazine 16% fabulous mama&family 14% KleurGlossy 14% Elsevier Juist 10% Elsevier Stijl 8% Focus Magazine 6% Losse Veter 3% Runner’s World 3% Winelife % Opzij 3%
7
Demografie 96% van de respondenten is vrouw
Gemiddelde leeftijd: 51 jaar 46% heeft kinderen thuis 30% woont in een 2- persoonshuishouden 12% is alleenstaand Van 10% is geen gezinssituatie bekend Demografie CoCreCi – Anna van Renesseplein 8 – 1911 KN – Uitgeest (0)
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.