De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De Kunst van het Verleiden

Verwante presentaties


Presentatie over: "De Kunst van het Verleiden"— Transcript van de presentatie:

1 De Kunst van het Verleiden
Imke Tegels Senior Adviseur SME Advies 27 sep 2016

2

3 Zoek de verschillen School Elektra Gas De Brug 19,2 24,0 De Bijenkorf
Besparingspercentages School Elektra Gas De Brug 19,2 24,0 De Bijenkorf 17,4 25,9 Ridderspoor: 16,1 31,1 De Plantage 15,2 13,4* * Eén gezin had een meerverbruik van 84%, als je die weglaat kom je op 19,4% uit.

4 Absolute getallen bouwjaren EPC School Elektra Gas 1980-1990 De Brug
nvt De Brug 4245 1385 De Bijenkorf 4090 1345 2000-nu 1,0 - 0,4 Ridderspoor 4769 1488 De Plantage 5262 1458 Oorspronkelijk gemiddeld verbruik per gezin

5 Het verschil is gedrag!

6 De resultaten Brabant Wonen
Drie hofjes gerenoveerd Alle bewoners verbruikten voor gas onder het NL gemiddelde. Wel grote verschillen (3x zo veel) Na 4 maanden, gemiddeld 29% op gas en 17% op elektra.

7 Sluit aan bij wat leeft! Stukje praktijk uit de workshop
Zichtbaar maken hoe energieleveranciers te werk gaan. Advertentie van Oxio

8 Aandachtspunten voor jullie campagne:
Sluit zoveel mogelijk aan bij je doelgroep. Zoek verbanden tussen hetgeen jij wil bereiken en wat hen interesseert. Radiatoren weg Zolder isoleren ‘Wereled redden’ Airco’s Gadgets Informatie Wees eerlijk Wees realistisch, kijk in de spiegel

9

10 Meer weten of een keertje sparren?
Imke Tegels


Download ppt "De Kunst van het Verleiden"

Verwante presentaties


Ads door Google