De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Jeugdbestuur Kantine Hoegaarden Woensdag 5 & donderdag 6 april 2017

Verwante presentaties


Presentatie over: "Jeugdbestuur Kantine Hoegaarden Woensdag 5 & donderdag 6 april 2017"— Transcript van de presentatie:

1 Jeugdbestuur Kantine Hoegaarden Woensdag 5 & donderdag 6 april 2017
Infoavond Seizoen Jeugdbestuur Kantine Hoegaarden Woensdag 5 & donderdag 6 april 2017

2 Agenda Evaluatie 2016-17 Ploegen 2017-18 Trainingsschema 2017-18
Wedstrijdschema Nieuwigheden Organisatie Goed om weten Vragenronde

3 Evaluatie Seizoen

4 Evaluatie 2016-17 235 actieve jeugdspelers (20 ploegen)
560 competitiewedstrijden Bijna 2000 trainingen Veel indoor getraind in de sporthal Extra trainingen voor U15-U17 op maandag 1 lentetornooi in mei: 105 ploegen = ongezien 3 stages incl. unieke profstage (U15/U17) Organisatie cursus “initiator voetbal” Organisatie cursus “instructeur B” Deelname Talentdetectie Vlaams-Brabant U12/U13 Peterschap : iets beter dan bij opstart 2015/2016 Migratie van jonghoegaarden.be naar scoh.be Opstart evaluatie(gesprekken)

5 Evaluatie 2016-17 Gedane investeringen: Kunstgras + LED verlichting
Heraanleg B-terrein 4 nieuwe JAKO uitrustingen Extra trainingsmateriaal Kantine & multimedia Socceronline Geplande investeringen: Gewichten voor stabilisatie doelen Grote mobiele goal (U15-U17) Karretjes om doelen te verplaatsen Aanpak kleedkamers (gesprekken met gemeente over mogelijkheden) Doorzaaiing B-veld

6 Ploegen

7 Ploegen 2017-18 Aantal ploegen:
Maximum capaciteit huidige site = +/- 300 jeugdspelers = 27 jeugdploegen Alle ploegen worden ingeschreven met niveaucodes Voor worden er 21 jeugdploegen ingeschreven : 10 Provinciale ploegen : 2 x U8, 2 x U9, U10, U11, U12, U13, U15 en U17 + 10 Regionale ploegen : 1x U6, 2x U7, U9, 2xU10, U11, 2xU12, U13, U15

8 Trainingsschema

9 Trainingsschema 2017-18 Meer B-veld benutten
Trainingen op alle weekdagen (dus incl. maandag) Garantie: minimaal 1x per week op kunstgras Schema o.b.v. schoolwerk De trainingen hervatten op dinsdag 1 augustus 2017 Gebruik sporthal in wintermaanden Uren sporthal onder voorbehoud (aanvraag in juni)

10 Trainingsschema 2017-18 Dag Start Ploeg A B C Maandag 17u45 U6/U7 X
Zaal 18u00 – 20u00 Dinsdag U10/U11 19u45 P1/P2 Woensdag U12/U13 Zaal 17u00 – 20u00 Dag Start Ploeg A B C Donderdag 18u00 U8/U9 X U10/U11 19u45 P1/P2 Vrijdag 17u45 U12/U13 18u00 en/of19u30 U15/U17 20u30 VETS 21u00 U55 Zaal 18u00 – 20u00 KEEPERSTRAININGEN Maandag U7 t/m U9 Dinsdag U10/U11 Woensdag U12 t/m U17

11 Wedstrijden

12 Wedstrijden 2017-18 Alle wedstrijden zaterdag op kunstgras !
Gebruik kleedkamers sporthal Ploegindelingen Reg./Prov. volgens niveaucodes 1-2-3 Rotatiesysteem blijft behouden Wedstrijduren onder voorbehoud (aanvraag bij bond vanaf 18/04) Zaterdag 1 alle provinciale ploegen; Zaterdag 2 alle regionale ploegen Ter info: Eerste ploegen : zondag om 14u30 en 17u30. Interessante wedstrijden op zaterdagavond om 19u30 Vets (kampioen!) : vrijdag om 20u30 U55 : vrijdagavond

13 Wedstrijden 2017-18 Dag Start Ploeg PROVINCIAAL ZATERDAG 1 09u30
U8a&b/U13a 11u15 U9a&b/U11a 13u00 U10a/U12a 14u45 U15a 17u00 U17a Dag Start Ploeg ZATERDAG 2 REGIONAAL 09u30 U6/U7a&b/U10b 11u15 U9c/U11b 13u00 U12b&c 14u45 U10c/U13b 16u30 U15b

14 Nieuwigheden

15 Nieuwigheden Check alle aanpassingen op onze website ! Aansluiting nieuwe spelers Hoe t/m U9 : ouders/speler beslist na 3 testtrainingen tijdens 3 instapmomenten Vanaf U10 : club beslist na 3 testtrainingen tijdens 3 instapmomenten Aansluiting i.f.v. beschikbare plaatsen (all) en beoordeling/kwaliteiten speler (vanaf U10) JC beslist indeling regionaal of provinciaal Instapmomenten (m.u.v. U6/U7 en hiaten binnen spelerskern) Moment 1 : start seizoen tot uiterlijk 30/09 Moment 2 : van 05/12 tot 15/01 (winterstop) Moment 3 : zondag 23/04 10u00 (talentdag) Buiten deze momenten : geen garantie op deelname trainingen/wedstrijden Indien niet weerhouden : opnieuw welkom op volgende instapmomenten

16 Nieuwigheden 2017-18 Huisreglement Akkoord bij betaling lidgeld.
Niet-naleving door ouders/spelers kan leiden tot opzegging van lidmaatschap Lidgeld Beslissing om te stoppen door ouder/speler : geen terugbetaling Beslissing om te stoppen bij club : pro-rata terugbetaling Klachten over sportieve beslissingen via JC’s Andere klachten/problemen via ombudsvrouw Respecteer accommodatie en vrijwilligers Afval in vuilnisbakken Ruim je tafel af en plaats leeggoed op de toog Deelname van ouders aan K4 systeem wordt verwacht Ongeoorloofd gedrag op en naast het veld, tijdens of buiten clubactiviteiten wordt niet getolereerd. Kan leiden tot definitieve schorsing van de betrokkene(n) door de club.

17 Nieuwigheden 2017-18 Lidgeld Clubkledijpakket
Deelname aan trainingen/wedstrijden na betaling lidgeld U6 t/m U13 : 200,00 euro U15/U17 : 225,00 euro 20,00 euro extra indien niet betaald voor 01/07 Korting : 2de kind : 25,00 euro - vanaf 3de kind : 50,00 euro/kind Clubkledijpakket 60,00 euro voor : JAKO Trainingsvest (Copa) JAKO Trainingsbroek (Copa) JAKO Reversible top 2 pasdagen : Dinsdag 01/08 van 17u30 tot 20u00 & Zaterdag 26/08 van 10u00 tot 12u00 Bestelling via webshop Geschikte (niet te versleten of te klein/groot) clubkledij verplicht voor alle jeugdspelers

18 Nieuwigheden 2017-18 Inbegrepen in lidgeld
Trainingsbal - consumptie bij elke thuismatch Gratis toegang jeugdspelers wedstrijden eerste ploegen Aansluitingskosten en verzekering bij de KBVB Trainingen/thuiswedstrijden op nieuw kunstgrasveld met LED verlichting & heraangelegd B-veld + Gebruik van de sporthal en kleedkamers kwaliteitsvolle trainingen in een kwalitatieve, kindvriendelijke en professionele club (2** Provinciaal label) door gemotiveerde en gediplomeerde trainers Deelname aan competitiewedstrijden op prov. of reg. niveau Kwaliteitsvolle opleiding met doorgroeimogelijkheden (rotatiesysteem) Mogelijkheid tot deelname aan jeugdtornooien, familiedag, bezoek Sint/snoepzak

19 Organisatie

20 Organisatie 2017-18 Structuur Jeugdwerking Sportief: Extra-sportief
TVJO : Siegi Hendrickx Jeugdcoördinator U6-U10: Luc Noé Jeugdcoördinator U11-U13: Yves Hoskens Jeugdcoördinator U15-U17: Benny Debusschere Verantwoordelijke keepers: Joeri Hoylaerts Tornooiverantwoordelijke: Gert Feyt Extra-sportief Voorzitter Jeugd: Alain Greck Secretaris Jeugd: Roel Heyvaert Ombudsvrouw: Joy Roberts Webmaster: Gert Feyt

21

22

23 Organisatie De laatste jaren is er hard gewerkt aan de organisatie, een werkend organigram en afgelijnde taakomschrijvingen. De huidige medewerkers kunnen echter nog hulp gebruiken! Wij zijn nog op zoek naar: Jeugdspelers om onze ploegen te versterken Jeugdtrainers met of zonder diploma, “voltijds” of in “duo-job” Logistieke medewerkers: kantinepersoneel Administratieve medewerkers: medewerkers secretariaat Communicatieve medewerkers: onderhoud websites en sociale media Commerciële medewerkers: organisatie evenementen, sponsoring Interesse? Gelieve zich te wenden tot Alain Greck of Roel Heyvaert.

24 Goed om weten

25 Goed om weten Geen training tijdens Paasstage behalve maandag U15-U17
Evaluatie(gesprekken) : ‘s avonds tijdens paasstage Binnenkort : foodtruck van frituur “De Zoute Zonde” op onze site! : Za 22 en Zo 23 april Jeugdtornooi Jong Hoegaarden : 29 & 30/04, 01/05, 06 & 07/05 Trainingen mei : Enkel op woensdag en donderdag Woensdag : U6/U11/U12/U13/U15/U17 Donderdag : U7/U8/U9/U10 Laatste training : 27 mei ! Familiedag = vrijdag 02 juni! De trainingen hervatten op dinsdag 1 augustus 2017

26 Zijn er nog algemene vragen?


Download ppt "Jeugdbestuur Kantine Hoegaarden Woensdag 5 & donderdag 6 april 2017"

Verwante presentaties


Ads door Google