Download de presentatie
GepubliceerdMarina Bogaerts Laatst gewijzigd meer dan 7 jaar geleden
1
Chris Rijkenberg & Demi Schipperijn
Openbaarvervoerspanje.nl Chris Rijkenberg & Demi Schipperijn
2
Inleiding Wie zijn wij? Doelgroep Customer Journey Usability-adviezen
4 C’s Belangrijkste inzichten uit boekpresentatie Internet Score Card Reflectie
3
Wie zijn wij en waarom?
4
Doelgroep/persona’s Demografisch skelet: Naam: Lisa Leeftijd: 21
Nationaliteit: Nederlandse Woonplaats: Amsterdam (studentenwoning) Studie: Hotel- event management, Tio Amsterdam (HBO 3e jaars) Baan: Café in Amsterdam Demografisch skelet: Naam: Bob Leeftijd: 27 Nationaliteit: Nederlands Woonplaats: Alkmaar (Thuiswonend) Studie: Afgestudeerd (Bachelor) Baan: Nee Inkomen: Spaarrekening
5
Customer Journey
6
Usability-adviezen Lay-out omgegooid Facebook Instagram
7
4 C’s Collaboration Content Conversations Customer Experience
8
Belangrijke inzichten boekpresentatie
The Conversation Company Handboek Content Strategie
9
Internet Score Card
10
Reflectie Waar zijn wij trots op? Wat zouden wij anders doen?
Leuk concept Bereik Wat zouden wij anders doen? Google Adwords Instagram
11
Vergeet ons niet te liken!
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.