Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdGerarda Vedder Laatst gewijzigd meer dan 7 jaar geleden
1
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
2
Jolanda Beerse Top Productions
3
Initialisatie en concretisering marketing projecten grote, kleine organisaties nationaal, internationaal
4
Ons vakgebied B2B: direct/indirect – (turnkey) concepten
In opdracht of eigen evenementen Charitatieve evenementen, inclusief sponsorwerving Gebruikersvereniging/branchevereniging MVO:
5
Onze ambassadeurs:
6
Onze maatschappelijke bijdrage: ouderenzorg
7
Wat doen we? Content strategie Content ontwikkeling Thema bepaling
Evenement ontwerp Uitrol project Klant experience Marketingadvies
8
Communicatie Multichannel aanpak Crossmediale aanpak, via DirectSmile
Creatieve concepten/design Websites, s, DM, Social media Innovaties/technologie: o.a. voting, streaming, Beacons
9
Waarom crossmedia? Kosten-efficient Overzichtelijk en inzichtelijk
Flexibeler Meetbaar qua respons Meer rendement
10
Crossmedia Data verwerking Crossmediale campagnes Marketing automation
Interne vaardigheden DirectSmile Compatible Evenement rapportage Analyse – verrijking Snellere conversierate
11
Photograph by Josh Meister
Green Egg-effect
12
Referentie crossmediale campagne
Actie voor en i.s.m. Canon Nederland NV Voor gesegmenteerde doelgroepen in Grafische markt Bestaande en potentiële klanten “Practice what you preach”
13
Kwalitatieve doelstellingen
In beeld blijven bij nieuwe en bestaande klanten als strategische partner Leadgeneratie en conversie door content marketing kennis delen Klanten warm maken voor een aankomend evenement Database verrijking
14
Kwantitatieve doelstellingen
150 afspraken 33% conversie 50 deals 300 bezoekers verwelkomen op een in-house event
15
Gepersonaliseerde e-mails
Gepersonaliseerde hard-copy kaarten Mogelijkheid tot responderen per post of online Via persoonlijke URL (pURL) of static page
17
Event
18
Behaalde resultaten Crossmedia campagne Doel: 150 afspraken
Resultaat: 209 afspraken n.a.v. Insight Rapport campagne (52% van deze afspraken heeft ook het event bezocht) Event Doel: 300 bezoekers Resultaat: 367 bezoekers (24% NEW BUSINESS) ROI: >1000%
19
Waarom crossmedia (focus extern)?
Kosten-efficient Overzichtelijk en inzichtelijk Flexibeler Meetbaar qua respons Meer rendement
20
Waarom crossmedia (focus intern)?
Kosten-efficient Beter klantadvies/betere sturing Overzichtelijk en inzichtelijk Meetbaar qua respons Meer rendement Meer klanttevredenheid
21
Vragen: Jolanda Beerse W: www. topproductions. nl E: j
Vragen: Jolanda Beerse W: E:
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.