De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Op de volgende pagina’s vindt u een beschrijving per klant

Verwante presentaties


Presentatie over: "Op de volgende pagina’s vindt u een beschrijving per klant"— Transcript van de presentatie:

1 Op de volgende pagina’s vindt u een beschrijving per klant
Zij gingen u voor ZICHT OP RESULTAAT Op de volgende pagina’s vindt u een beschrijving per klant

2 Klanten

3 Sales- en accountmanagement - leadgeneratie 2009 - heden
Sales- en accountmanagement - leadgeneratie heden Ludens Talentontwikkeling adviseert en begeleidt organisaties bij de ontwikkeling en uitvoering van MD-programma's en traineeships voor Young Professionals. Vanuit het fundament van een salesplan en een consultative selling sales-methode zijn aansprekende resultaten behaald. Een mooie nieuwe klantenkring. Vertienvoudiging van de omzet. Een nieuwe locatie en inmiddels 4 nieuwe collega's. Sales- en marketingplan Spirit is een ‘bevlogen’ advocatenkantoor in Amersfoort. Wat zich richt op ondernemingen in zwaar weer. In 2015 ontstaan na splitsing met ander advocatenkantoor. Richting en focus in sales, op basis van een eigen identiteit. Startpunt vormde een WHY-sessie met het hele kantoor.

4 Sales- en accountmanagement - leadgeneratie 2009 - 2016
Sales- en accountmanagement - leadgeneratie Ludens Talentontwikkeling adviseert en begeleidt organisaties bij de ontwikkeling en uitvoering van MD-programma's en traineeships voor Young Professionals. Vanuit het fundament van een salesplan en een consultative selling sales-methode zijn aansprekende resultaten behaald. Een mooie nieuwe klantenkring. Vertienvoudiging van de omzet. Een nieuwe locatie en inmiddels 4 nieuwe collega's.

5 Sales- en accountmanagement 2014 – feb 2015
Sales- en accountmanagement 2014 – feb 2015 Het Koetshuis is de thuisbasis van Ludens Talentontwikkeling sinds 1 januari Het Koetshuis, op landgoed Ewijckshoeve, een prachtige locatie in de bossen bij Lage Vuursche, is een trainings- en vergaderlocatie voor eigen klanten en externe klanten van Ludens. Voornaamste taak bestaat uit het bouwen aan een nieuwe externe klantenkring voor vergaderingen en trainingen. Bijbehorende aandachtsgebieden zijn website, adwords campagne, teksten, vermelding op platformen, benaderen van potentiele klanten, schrijven van offertes, en meer.

6 Sales- en accountmanagement - leadgeneratie 2010 - 2015
Sales- en accountmanagement - leadgeneratie KWK Huisvesting & Vastgoed adviseert en begeleidt organisaties bij al hun huisvesting- en vastgoedgerelateerde vraagstukken: Focus lag de afgelopen jaren op het bouwen van een nieuwe klantenkring binnen de markt Veiligheidsregio’s. Inmiddels voor 16 van de 25 werkzaam. Nieuwe speerpunten betreffen de branches primair en voortgezet onderwijs en zakelijke dienstverlening. KWK groeit gestaag, met inmiddels 4 nieuwe collega’s.

7 Salesmanagement – new business - leadgeneratie 2012 - 2013
Salesmanagement – new business - leadgeneratie Kapok is een acteursbureau dat bedrijfsmatige theaterinterventies bij verandertrajecten verzorgt en daarvoor trainingsacteurs inzet, begeleidt en opleid. Er lag een drietal concrete vraagstukken: de markt voor bedrijfstheater nieuw leven inblazen, het nieuwe boek ‘theaterinterventies’ helpen verkopen en sales beter organiseren. Vanuit het fundament van een salesplan zijn er concrete stappen gezet en veel initiatieven genomen. Waaronder het organiseren van ‘theateravonden’ voor prospects, promo filmpje nieuwe boek, deelname aan een beurs, bezoeken van congressen, new business – new book afspraken, introductie crm, initieren aanpassingen website. De samenwerking heeft een jaar geduurd.

8 Accountmanagement - leadgeneratie 2009 - 2014
Accountmanagement - leadgeneratie UniMove is een verhuisorganisatie die kantoor- en internationale verhuizingen (expats) verzorgt. Tot augustus 2013 zelf verantwoordelijk voor het bouwen aan een nieuwe klantenkring, daarna heb ik hier een collega voor ingezet, die na 2014 rechtstreeks de werkzaamheden heeft voortgezet. In de loop der jaren hebben alle inspanningen middelgrote tot kleinere accounts opgeleverd. Met als meest aansprekende resultaat een contract voor meerdere jaren met KLM.

9 Consultancy - sparringpartner 2010 - 2016
Consultancy - sparringpartner A1 Studio adviseert en begeleidt organisaties met het verbeteren van hun klantcontacten met behulp van beeldmateriaal. Denk aan webvideo’s, bedrijfspresentaties, documentaires en video-nieuwsbrieven. Voor A1 Studio en in dit geval specifiek Dick van den Berg, eigenaar, fungeer ik als sparringpartner en salesconsultant voor een diversiteit aan sales-vraagstukken. Van een klantevent voor het 10-jarig bestaan, tot wijze benaderen accounts, wijze opstellen offertes, het organiseren van sales, het gebruik van een salesfunnel en ondersteuning bij afspraken.

10 Accountmanagement - leadgeneratie 2010 - 2011
Accountmanagement - leadgeneratie Toonen Bouwprojecten adviseert, begeleidt en bemiddelt projecten. Van stedebouwkundig plan tot bebouwde omgeving en van bouwtechniek tot vastgoed. Salesondersteuning in het teken van de verkoop van het woningbouwproject ‘De Heikant’in Middelaar, Noord Limburg. Een project met 7 starterswoningen, twee 2onder1-kap woningen en 4 vrije kavels. Beginpunt vormde een gedegen plan van aanpak met ‘marktanalyse, doelgroepenanalyse, marktbenadering, gebruik van middelen en wijze van communicatie. Een aantal starterswoningen is verkocht maar de economische omstandigheden stonden verdere verkopen niet toe.

11 Overige klanten 2012 - Advocatuur
Consultancy – Sparringpartner – Website - Propositie – Leadgeneratie 2013 – heden Talentontwikkeling Consultancy – Sparringpartner – Website - Adwords campagne 2014 Organisatie-ontwikkeling Consultancy 2013 – Marktonderzoek Consultancy – Sparringpartner – Propositie-ontwikkeling 2013 – Administratiekantoor Salesplan - Consultancy – Sparringpartner – Website – Teksten


Download ppt "Op de volgende pagina’s vindt u een beschrijving per klant"

Verwante presentaties


Ads door Google