De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

High tech human touch Utwente.nl/bachelor

Verwante presentaties


Presentatie over: "High tech human touch Utwente.nl/bachelor"— Transcript van de presentatie:

1 High tech human touch Utwente.nl/bachelor
Standaardsheet, hiermee begint elke scholenvoorlichting presentatie.

2 Technische Geneeskunde
studies Goedenavond/middag. Ik ben [naam], [zoveelste]jaars Technische geneeskunde/Advanced Technology/Creative Technology-student en ik ben hier vandaag om jullie meer te vertellen over deze drie studies: TG, AT en CreaTe. Ik heb [zoveel] jaar geleden gekozen voor TG/AT/CreaTe, omdat [reden]. En nu studeer ik het dus alweer [zoveel jaar/maanden]. Technische Geneeskunde Advanced Technology Creative Technology

3 Technische geneeskunde
Utwente.nl/bachelor/tg De eerste studie waar ik iets over ga vertellen is Technische Geneeskunde

4 Tg - Een voorbeeld Vraag stellen aan de groep, wat is dit?
Glazen kunsthart, voorbeeld van toepassing techniek in de gezondheidszorg

5 30% 30% 30% 10% Tg - De pijlers Geïntegreerd onderwijs Geneeskunde
Technologie 10% Professioneel Gedrag & Stage De opleiding is gebaseerd op een aantal pijlers. Uitleggen van iedere pijler hoe deze terugkomt in het voorbeeld: Geneeskunde: anatomie, fysiologie, pathofysiologie Technologie: voorbeeld echo: relatief simpele vorm van techniek. Verder bezig met CT, PET, MRI.. (uitleggen) Integratie: zonder integratie geen TG-er, voorbeeld van geintegreerde vakken met practicum, bijvoorbeeld respiratoir systeem met fiets practicum PG & Stage: voorbeelden waarom professioneel gedrag belangrijk is en vertel waar je stage hebt gelopen Geneeskunde: anatomie Techniek: wiskundige formules Integratie: HPS PG&S: patientgesprek

6 Tg - studieopbouw Stage Bloedvormend- en immuunsysteem
    Stage Bloedvormend- en immuunsysteem Wiskunde, communicatie, consultvoering, professioneel gedrag Anatomie, pathofysiologie, principes van beeldvorming, meten en verwerken van signalen  Spijsverterings-systeem  Cardiovasculair en Respiratoir systeem  Neurale systeem Bewegings- apparaat   Wiskunde, consultvoering, professioneel gedrag, gezondheidsrecht, methoden en technieken, ethiek  Zintuiglijk systeem  Stage  Urogenitale systeem  Biomaterialen, human body interaction  Multidisciplinaire Bachelor afstudeeropdracht  Consultvoering, methoden en technieken Professioneel gedrag, gezondheidsrecht, ethiek

7 TG – thema’s Anatomie & Beeldvormende Techniek Regulatie & Integratie
Combinatie vak. Duidelijke opbouw in anatomie, pathologie (icterus werkgroep) en techniek (echo). Vervolgens integratie van alle onderdelen in het bodypaint practicum. Anatomische kennis van thorax en abdomen Technische kennis over echo en geluidsgolven Toepassing in bodypaint practicum Regulatie & Integatie Vak uitleggen Voorbeeld is hier van Simulink, een onderdeel van Matlab. Leg uit wat Matlab is en waar je het voor gebruikt. Daarnaast even kort het doel van het vak aangeven (inzicht krijgen in de diverse regelsystemen van het menselijk lichaam). Voorbeeldformule rechtsbovenin is het blok ‘warmtehuishouding van het lichaam’. Belangrijk om aan te geven dat wiskunde een belangrijk deel is van onze opleiding. Als je met moeite een 6 hebt gehaald op het VWO ga je het zwaar krijgen, etc. Anatomie & Beeldvormende Techniek Regulatie & Integratie

8 Tg - Beroepsprofiel Als Technisch Geneeskundige in het ziekenhuis:
Werk je in een behandelteam Kun je geavanceerde technologie op de patiënt toepassen Ben je vernieuwend in de gezondheidszorg Ben je uniek! Andere beroepsmogelijkheden: Onderzoeker Bedrijfsleven

9 Utwente.nl/bachelor/at
Advanced technology Utwente.nl/bachelor/at Good evening/afternoon. I am [name], [first, second, third] year Advanced Technology student and I want to tell you more about the programme today. [So much] years ago I chose for Advanced Technology, because [reason]. And now I am studying Advanced Technology for [so much] years. On the University of Twente we also have two other Science & Technology programmes, Scheikundige Technologie and Technische Natuurkunde, which are taught in Dutch.

10 At - An example Robirds Robirds are remotely controlled robotic birds of prey, with the realistic appearance and weight of their living counterparts, used to chase off birds. The robird was invented by combining the knowledge from different technical fields: Mechanics and dynamics (silhouette, wing movements), chemistry (battery), electronics (control), new materials (lightweight and strong). It goes without saying that technology is only worth something if it is introduced into the market in the right way. Entrepreneurship is therefore also a topic within the AT programme. All in all, AT offers a broad bachelor’s programme for those who have broad interests.

11 At - Engineering Combination of Mathematics, Mechanics, Dynamics and Electronics. Learn to apply theoretical knowledge to practical problems. Explain what “Engineering” contains within AT. What are your own experiences (do you like it and if so why?). If you don’t like it that much try to emphasize that this is only one part of the programme and why it is important. Examples of engineering (applications) are: on the right: the Solar car or the University of Twente (Solar Team Twente); on the left: mathematical formules (forces)

12 At - The bachelor Year 1 Mechanics Fundamentals of Materials Dynamics
Thermodynamics Fundamentals of Materials Dynamics Year 2 Signals, Systems & Models Materials Science & Engineering Fields & Waves SEEK Year 3 Master preparation Master preparation Bachelor assignment The Twente Educational Model is characterized by the integration of project-led education and other teaching methods in thematic fulltime study units – i.e. modules. A project is at the center of each module on which you will work together with your fellow students. During the projects you will be introduced into different professional roles and themes relating to Advanced Technology: Designer, Researcher and Manager. Due to this you will learn where your strengths are. The first year: In the four modules of the first year you are introduced to the different Engineering and Science disciplines. Of course the mathematics needed to solve a large number of problems will also be a substantial part of the programme. During the projects you will solve a complex problem together with a team of fellow students. The projects are directly linked to the themes of the modules More information about the modules: The second year: In the second year you proceed with acquiring skills and knowledge. As in the first year projects are strongly embedded in each modules. More information about the modules: The third year: The third year prepares you for admission to your preferred master programme. Your preferred master programme can be at the University of Twente but also at a University abroad. Most Advanced Technology students choose from a range of 16 different master programmes. These comprise engineering master programmes like Applied Physics, Mechanical Engineering, Chemical Engineering, Nanotechnology or Systems & Control (Robotics and Mechatronics) at the University of Twente, but also for instance master programmes in Business Administration or Philosophy. More and more students choose to do a master programme abroad. Due to the flexible third year the AT bachelor programme provides a good preparation for a wide range of master programmes. The third year is concluded with the bachelor assignment

13 Project practical case with systematic design
At - The first year Year 1 Mechanics Thermodynamics Materials Dynamics Theory: Thermodynamics, Mathematics Methods & Techniques: Lectures, Tutorials, Lab practice Skills: Project, Design, Working together in teams Project practical case with systematic design Module 1: Man & Machine In the first module the subject is engineering. You are introduced to several Engineering subjects like statics, dynamics and electrical networks. You apply your knowledge in the project. The theme of the project is “Sports”, which is the same for all bachelor programmes of the University of Twente. Together with your project group you formulate a hypothesis/question about the interaction between a person and a sports-item. By creating a (mathematical) model and a self-designed experiment you try to find an answer to your problem. Tell something about the theory of the first module. Also tell something about the project and also something about problem based learning (what is it?, etc.).

14 At - System Engineering & Innovation
Analyze the development of technologies in the societal context. Learn about the implementation of innovations in society. Start up your own business and try to be the best! Explain what “Business” contains within AT. What are your own experiences (do you like it and if so why?). If you don’t like it that much try to emphasize that this is only one part of the programme and why it is important.

15 At - Career prospects Research Organize Design …at the government
…for large multinationals …as a PhD student …at crime scenes …R&D department Organize …in the business environment …as a project manager …for large technological enterprises …as an engineering consultant Design …in the chemical field …environment systems …new applications …as a robot designer Three examples of graduated AT students which all choose a different direction: Brigitte: example of graduate (first graduate of AT) which choose “research”. PhD research Mesoscale Chemical Systems: - Research in the field of forensic microfluidics - Designing and developing applications of lab-on-a-chip technology for use at the crime scene Brigitte Bruijns received her bachelor degree in Advanced Technology (University of Twente) in After that she graduated in 2008 and 2010 for respectively Science Education – Chemistry (University of Twente) and Forensic Science (University of Amsterdam). As part of her masters in Analytical Sciences (University of Amsterdam), for which she graduated in 2011, she did her research project in the group of prof. Gardeniers. The project was entitled “Illicit drugs analysis on chip” and had as goal to develop a microfluidic device for a forensic application. Brigitte Bruijns is now continuing her research in the field of forensic microfluidics. She is designing and developing applications of lab-on-a-chip technology for use at the crime scene. Maarten: Graduate which choose to be a “manager”: After the BSc AT he followed the MSc in Micro and Nanosystems at the Eidgenössische Technische Hochschüle Zürich (ETH Zurich) a two year multidisciplinary masterprogramme in mechanical engineering and electrical engineering. Works now at Aeon Scientific ( a spin off which will use Magnetic Steering Systems for medical goals like drug delivery or simpel operations for human eyes. Jeroen: Graduate which choose to be a “designer” Did the master chemical engineering at the University of Twente and works now at DOW in Terneuzen. Brigitte is researcher in the field of forensic microfluids at the University of Twente. She designs and develops applications of lab-on-a-chip technology for use at the crime scene. Maarten runs a spin-off company which uses techniques involving magnetic steering systems for medical purposes such as drug delivery and surgery. This takes a lot of organization. Jeroen is an engineer at DOW chemical. He designs, optimizes and monitors the oil decomposition processes for the production of synthetics such as plastic.

16 Utwente.nl/bachelor/create
Creative technology Utwente.nl/bachelor/create Goedenavond/middag. Ik ben [naam], [zoveelste]jaars student Creative Technology en ik ben hier vandaag om jullie meer te vertellen over mijn studie. Ik heb [zoveel] jaar geleden gekozen voor Creative Technology, omdat [reden]. En nu studeer ik het dus alweer [zoveel jaar/maanden]. Wij hebben op de Universiteit Twente in Enschede ook nog vier andere Information and Communication Technology studies, namelijk Technische Wiskunde, Business & IT, Technische Informatica en Electrical Engineering.

17 Create - Examples Be motivated by the impact of design
Create smart ideas De techniek is er dus wel. Maar wat zou je daar allemaal mee kunnen doen? Zou je gezondheid van mensen ermee kunnen verbeteren? Het leven van alledag leuker, aantrekkelijker, uitdagender maken? Kinderen er iets mee leren? Mensen ergens bewust van maken? Maatschappelijke problemen oplossen? Dat is aan jou als je Creative Technology gaat studeren. In Creative Technology ontwikkel je jezelf en je kijk op de wereld, ontplooi je je eigen creativiteit en gaat van daar uit nieuwe toepassingen bedenken voor bestaande technologie. You’ll learn to: Create smart ideas; Use smart tools; Be motivated by the impact of design Understand the impact of technology on humans Understand impact of technology on humans Use smart tools

18 Create - The disciplines
Dit zijn de drie belangrijkste pijlers. Je krijgt vakken over: (Smart) Technology Visualization & storytelling User Interaction: relatie tussen mens & (smart) technology (Smart) Technology Visualization & storytelling User Interaction

19 Living and Working Tomorrow
Create - The first year Year 1 We Create Identity Smart Environments Living and Working Tomorrow Have Fun and Play Het Twents Onderwijsmodel staat in het teken van projectonderwijs in modules. In een bachelor studiejaar komen 4 modules aan bod, waarin je in teamverband gaat werken aan een project vanuit de praktijk. In de projecten maak je kennis met verschillende professionele rollen (Ontwerper, Onderzoeker, Organisator) en thema’s. In deze manier van werken ontdek je waar jouw kracht ligt. Hoe zien de modules van het eerste jaar er nu voor de opleiding Creative Technology eruit? Voor het eerste jaar hebben we de We create identity, Smart Environments, Living and Working Tomorrow, Have Fun and Play. Per module staat 1 project centraal. In deze module komen meerdere onderdelen aan de orde, zoals theorie en practica. Alle onderdelen in de module hebben met dat ene onderwerp te maken. Doordat het onderwijs sterk samenhangt heb je de kennis van het ene onderdeel nodig om het andere onderdeel te kunnen begrijpen. De ervaring leert dat je zo sneller, beter en leuker studeert. In the first year, you will encounter disciplines such as Design, New Media, Computer Science, Smart Technology and Mathematics & Modelling. Throughout the four modules you will gain an insight into the various professional roles and themes in your future field of interest, and learn how to develop practical solutions to complex problems. In Year 1 the modules will be: We create Identity Smart Environments Living and Working Tomorrow Have fun & play

20 Create - The first year Smart environments, mathematics System Design
We Create Identity Smart Environments Living and Working Tomorrow Have Fun and Play Theory: Smart environments, mathematics Methods & Techniques: System Design Skills: 3D drawing, working together in teams Project: Build a smart environment Module 2: Smart Environments The theme of module 2 is smart technology, supported by other disciplines. Module 2 deals with electronic and digital systems of increasing complexity as well as the interaction with the physical world, from simple links to complexly distributed "smart environments". You learn the following things: - Designing and realising interactive programmes for screen-oriented and embedded applications. - Converting the theory of smart environments into functioning distributed applications. - Understanding mathematical concepts for modelling systems and the application of the concepts in the design and realisation of creative applications. - Applying the principles of drawing in perspective and 3D in the design process. Realising project objectives in a team and reflecting on your own role in the team.

21 Create - Career prospects
Research …at the government …for large multinationals …as a PhD student …as a creative genius Organize …in the business environment …as a project manager …for large technological enterprises …as an engineering consultant Design …as a gamedesigner …environment systems …new applications …as a robot designer Organiseren: Marcello Millonzi Marcello is projectmanager bij Xsens, een bedrijf dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van motion capture-oplossingen. Begonnen als spin-off van de UT, inmiddels uitgegroeid tot bedrijf met wereldwijde faam. Eerste applicatie was hardloopbewegingen meten, maar zelfde techniek wordt inmiddels gebruikt (volledig CreaTe-style) voor games, films, sporttraining, autoraces en onbemande helikopters. Als projectmanager is hij verantwoordelijk voor de projecten voor klanten en stuurt daarbij het ontwikkelteam aan met alle experts op verschillende gebieden en zorgt dat alles op tijd af is. Ontwerpen: Edwin Dertien Edwin Dertine is docent bij Creative Tecnology en Robotics Engineer. Hij heeft bijvoorbeeld een robot ontworpen voor leidinginspectie. Onderzoeken: Vanessa Evers Vannessa Evers is hoogleraar Human Media Interaction. Ze houdt zich bezig met de interactie tussen mensen en robots. Zo doet ze onderzoek naar het ontwikkelen van een rondleidrobot voor in musea e.d. Bij dit soort onderzoek komen kunstmatige intelligentie, machineleren en gedistribueerde beslissingsmethoden samen met sociale interactie en sociaal leren. Vanessa works at the University of Twente. She researches the interaction between humans and robots. Marcello is project manager at Xsens, which deals with developing motion capture-solutions. Edwin is a lecturer, who designed a robot for pipe inspection.

22 toelatingseisen Opleidingen NT NG EM CM Technische Geneeskunde Bio
WiB, Na - Advanced Technology + Na, WiB Creative Technology Alleen de vwo instroomeisen zijn relevant. Scholenvoorlichtingen worden vrijwel nooit voor een havo publiek gegeven. Als er wel havo-scholieren aanwezig zijn, is het van belang dat zij contact opnemen met een studieadviseur. Geef ook de instroomeisen aan voor de andere studies in je faculteit en licht deze even kort toe.

23 studieopbouw 3e klas 4e klas 5e klas 6e klas Middelbare school
Bachelor jaar4 jaar5 3e klas 4e klas 5e klas 6e klas jaar1 jaar2 jaar3 jaar4 Het bachelor/master systeem wordt toegelicht aan de hand van verschillende blokken. Er is ervoor gekozen om de middelbare school op te nemen in het overzicht, zodat de scholieren beter kunnen inschatten hoeveel tijd ze nog hebben om een studiekeuze te maken. Voor de voorlichter is het belangrijk op de verschillen tussen de studiejaren in de bachelor aan te geven. Bijvoorbeeld dat in het eerste jaar de basis wordt aangelegd en je in de volgende jaren steeds verder gaat verdiepen.

24 Thuis op de universiteit
Studenten- leven Thuis op de universiteit Studentenleven: Naast informatie over de universiteit en de opleiding wil je ook wat vertellen over het bruisende studentenleven in Enschede. Vertel over je persoonlijke ervaringen met het studentenleven. Dat Enschede (misschien wel tot je verrassing) een echte studentenstad blijkt te zijn. Maar houd hierbij altijd de gemotiveerde studiehouding die de UT verwacht in het achterhoofd. Als je beperkte tijd hebt, ga dan sneller door de slides heen. Liever inkorten op het onderdeel ‘studentenleven’ dan op het vorige onderdeel ‘de studie’

25 enschede Kaart van enschede -> na klikken kader om de campus:
Geeft inzicht waar de campus ligt tov de stad. Evt. kun je aanwijzen waar je woont Als je hier vragen over krijgt kun je vertellen dat kamers in Enschede relatief goedkoop zijn en makkelijk verkrijgbaar. Misschien kun je wat vertellen over hoe jij het hebt ervaren om (als dit het geval is) verder van huis te studeren.

26 De campus Dit kan het eerste beeld zijn wat de scholieren van de campus krijgen. Geef aan dat de UT de enige campus is naar Amerikaans model. Wat vind je op de campus: Alle gebouwen rondom onderwijs en onderzoek Studentenkamers Sportfaciliteiten bibliotheek Huisarts/tandarts/fysiotherapeut Supermarkt/ fietsenmaker / kapper kroeg Wijs als je de tijd hebt nog wat leuke plekken aan zoals het zwembad, de plek van je eigen sportvereniging, de supermarkt/kapper of het O&O-plein.

27 De stad Kaart van enschede -> na klikken kader om centrum  na klikken foto’s oude markt. Vertel wat over de stad: Winkelen Uitgaansleven oude markt het uitgaansplein waar alle kroegjes aan liggen (terrasjes in de zomer)

28 Op kamers In de stad Op de campus
Hier kun je laten zien dat er verschillende mogelijkheden zijn om in Enschede te wonen. Het is natuurlijk goed om te vertellen dat kamers goedkoop zijn en makkelijk te vinden. Vertel vooral hoe jij nu woont en wat jouw ervaring is met op kamers gaan. In de stad Op de campus

29 65 20 5 16 verenigingen sportverenigingen cultuurverenigingen
gezelligheidsverenigingen 16 studieverenigingen Eerst kun je vertellen dat als je gaat studeren je een Xtra-card kunt aanschaffen waarmee je voor een vriendenprijsje toegang krijgt tot 65 verschillende sportverenigingen, en onder andere onbeperkt toegang tot het zwembad. Je kunt wat vertellen over de hoge klimwand op één van onze studentflats. Rechts zie je een foto van de Batavierenrace. Vertel vooral over je eigen sportvereniging. Je kunt ook aan het publiek vragen wat zij van sport doen, waarbij je laat blijken dat vrijwel elke sport op de campus te doen is. Mocht een sportvereniging niet aanwezig zijn op de campus, vertel dan dat het ook mogelijk is om zelf een sportvereniging op te starten. Naast de sportverenigingen zijn er ook cultuurverenigingen. Als je zelf wat aan cultuur doet kun je over je eigen ervaringen vertellen. Anders kun je aan de hand van de plaatjes vertellen dat er bijvoorbeeld een toneelgroep is die elk jaar een musical voorbereid, of dat je ook bij de breakdancevereniging kunt gaan. Zit je zelf bij een studentenvereniging of dispuut? Vertel dan over je eigen ervaringen. Mocht je niet bij een studentenvereniging zitten, vertel dan welke verschillende opties je allemaal hebt en misschien wat over de pakkerij. Studievereniging Vertel hier iets over wat de studievereniging voor de studenten doet. Benadruk de studiegerelateerde kant: boeken, excursies, maar ook de gezelligheidskant. Misschien ben je zelf actief bij de studievereniging? Vertel hier dan iets over.

30 Kick-in 9 dagen Kick-In Afsluiter van het studentendeel: De KickIn! Vertel in het kort hoe de introductieperiode werkt en welk doel deze heeft. Benadruk hier vooral hoe gemakkelijk deze introductieperiode het jou heeft gemaakt om nieuwe mensen te leren kennen en ervoor heeft gezorgd dat je je snel vertrouwd voelde in Enschede.

31 17 & 18 Maart 2016 Kom je naar de open dag?
Dit is waar de hele presentatie om draait! Zorgen dat de scholieren en hun ouders naar de Open Dagen komen! Vertel dat je nog veel meer kunt vertellen over je studie of de campus, maar dat het het beste is om het ook een keer een zelf te ervaren. Vertel nogmaals waar ze zich aan kunnen melden voor deze dag. Tip1: heb je nog erg oriënterende scholieren in de klas? Spoor ze dan aan om naar het oriëntatieprogramma te gaan op de open dag. ‘s Ochtends volgen ze dan een programma waarbij studenten van alle opleidingen aanwezig zullen zijn. ‘s Middags kunnen ze nog naar een opleidingsspecifiek programma, dit laatste hoeven ze niet van te voren aan te geven. Tip2: heb je 6VWO’ers in de klas? Spoor ze dan aan om naar de eerstvolgende Open Dag te komen. Voor 6VWO’ers of andere scholieren die al heel goed weten welke studie ze willen doen kan het goed zijn om te vertellen dat deze scholieren een meeloopdag kunnen aanvragen. (Over de meeloopdag is geen aparte sheet opgenomen, omdat we scholieren aanmoedigen eerst een open dag te bezoeken en pas daarna een dag mee te lopen. Meeloopdag is niet voor oriëntatie maar voor als je nog twijfelt tussen een paar opleidingen en meer informatie/ervaring wil dan op een open dag wordt aangeboden. Aanmelden voor meeloopdagen kan via de site Aanmelden via:

32 Pre-u www.utwente.nl/pre-u
Bezoek onze website: Pre-u Het pre-university programma van de university of twente Voor wie? 1 t/m 6 vwo leerlingen Wat doet Pre-U? Activiteiten gericht op profiel- en studiekeuze: Masterclasses Honoursprogramma Profielwekstuk Helpdesk Themakampen en summerschools Begeleiding en wedstrijden Bekijk alle activiteiten op onze website in de online jaarkalender: Vertel kort wat Twente Academy voor de scholieren kan betekenen. Welkom bij Twente Academy. Twente Academy biedt hulp voor 3,4,5 en 6 vwo en laat je ook de eerste stappen in het studentenleven nemen. Aantal voorbeelden: Plaatje 1: online leeromgeving: De Online Leeromgeving heeft voor zowel leerlingen als docenten van alles te bieden. Duizenden animaties die aansluiten op jouw vakkenprofiel. Examens en oefenopgaven helpen jou op weg. Ieder vak heeft een eigen pagina waarop alles over dat vak te vinden is. Hoe deze pagina eruit ziet, wordt bepaald door welk lesboek jij kiest. Binnen zo'n vakportaal kan gezocht worden naar uitleg over het onderwerp waar jij meer over wilt weten. Op deze manier kan er snel gezocht worden. Plaatje 2: Masterclasses: Nieuwsgierige VWO-scholieren kunnen aan de Universiteit Twente een Masterclass volgen. Een Masterclass is een wetenschappelijk onderwijsprogramma bedoeld voor scholieren die zich graag verdiepen in één van onze onderzoeksthema’s. In een Masterclass komen vrijwel alle aspecten voorbij die horen bij universitair onderwijs. Het vormt daardoor dus ook een goede inhoudelijke kennismaking met de universiteit. De Masterclasses worden georganiseerd voor leerlingen uit 2, 3, 4, 5 en 6 VWO. Plaatje 3: Wedstrijden: Twente Academy organiseert verschillende wedstrijden zoals profielwerkstukkenwedstrijd, Mathrace, Eurekacup etc. Wil je liever face-to-face bijles of ondersteuning, dan kun je ook deelnemen aan bijlesdagen of eindexamenkampen. PreUniversityUTwente

33 Meer informatie utwente.nl/bachelor t. 053-4895489 e. study@utwente.nl
Leg bij deze slide de nadruk op wat je met de website kunt doen: Informatie vinden over alle opleidingen (ook masters), informatie vinden over de universiteit en over de campus, chatten met voorlichters en contact gegevens vinden, de algemene brochure bestellen en inschrijven voor de voorlichtingsdagen/meeloopdagen. Voor verdere vragen kunnen scholieren/ouders altijd persoonlijk contact opnemen met het Studie-informatiecentrum. Vertel dat zij de hele week klaar zitten om alle vragen te beantwoorden. Dit kunnen vragen over studies zelf zijn, maar ook over allerlei andere zaken die bij studeren komen kijken. utwente.nl/bachelor Of neem contact op met het Studie-Informatiecentrum: t e. fb. facebook.com/UT.studievoorlichting

34 Tot ziens! Utwente.nl/bachelor/TG Utwente.nl/bachelor/AT
Utwente.nl/bachelor/CREATE Geef de mogelijkheid voor het stellen van vragen.


Download ppt "High tech human touch Utwente.nl/bachelor"

Verwante presentaties


Ads door Google