Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdGert Brander Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Qviv Video Vormgeving Peter Sinnige peter@qviv.nlpeter@qviv.nl | www.qviv.nl | youtube.com/Qviv01 http://www.youtube.com/watch?v=UQlRh4X5na0&hd=1www.qviv.nl http://www.youtube.com/watch?v=UQlRh4X5na0&hd=1
2
Qviv Video Vormgeving Since 2007... Onze visie Video als 'trigger' inzetten Wegklikken voorkomen Beeld, geluid en boodschap Eigentijds en creatief Gedurende het gehele proces uitgaan van de kijker (niet de opdrachtgever)
3
Qviv Video Vormgeving Diensten Concepting / scenario Promotievideo / webvideo Instructie- / trainingsvideo Registratievideo Studio opnames of op locatie
4
Qviv Video Vormgeving Werkt o.a. voor Koga B.V. Noordhoff Uitgevers GGZ Friesland Rinsma Fashion Zorggroep Tangenborgh VNN RES Software Vesta Meubelen Staatsbosbeheer Diverse gemeenten
5
Webvideo Belevingsvideo Inspelen op emotie van de kijker Mix in beeld en geluid essentieel (climaxen) Kijker meetrekken in de situatie Onbewust creëren van noodzaak http://www.youtube.com/watch?v=ST9Ox1tVZog&hd=1
6
Webvideo Trendy / zakelijk Vlotte creatieve montage Mix van verschillende beelduitsnedes Opnames 'out-of-the-box' Muziek gerelateerd aan bedrijf/instelling/product http://www.youtube.com/watch?v=-fiyynuUKeE&hd=1 http://www.youtube.com/watch?v=-fiyynuUKeE&hd=1
7
Webvideo Boodschap in kaart brengen Doelgroepbepaling → Kijker centraal zetten Hoe wordt de video ingezet? USP's verwerken in 1 minuut Verhaallijn neerzetten Stijl van de video bepalen Koud / warm Zakelijk (dienst centraal) / persoonlijk (mens centraal) Onrustig / rustig Muziek
8
Webvideo Waar inzetten? Narrowcasting Tonen bij receptie Acquisitiegesprek / Sales Vertoning op een beurs of bijeenkomst Wereldwijd in te zetten en verspreiden YouTube / LinkedIn / Vimeo / Facebook, etc.. Viral marketing (laat video zichzelf verspreiden) http://www.youtube.com/watch?v=eDlaJlb1ezg&hd=1 http://www.youtube.com/watch?v=eDlaJlb1ezg&hd=1
9
Webvideo Vimeo Voordelen Strakke player Couch Mode In vergelijking minder ad's Logo niet over je beeld Social-media geïntegreerd Nadelen Statistieken tegen betaling Slechts 1 HD upload per week Minder zoekmachine georiënteerd (zowel in gebruik als SEO) Lagere naamsbekendheid
10
Webvideo YouTube Voordelen Veel statistieken (Insight) Campagne mogelijkheden SEO (Google) georiënteerd Op Google na, de grootste zoekmachine ter wereld. Onbeperkte upload (ook HD) Hoge naamsbekendheid Nadelen Veel ad's Grote collectie 'home-made' clips Logo over het beeld bij embedden Oplossing: creëer een eigen (corporate-)kanaal en laat de kijkers hier heen gaan http://www.youtube.com/cnettv http://www.youtube.com/adidasfootballtv http://www.youtube.com/adidas http://www.youtube.com/lgnederland http://www.youtube.com/cnettv http://www.youtube.com/adidasfootballtv http://www.youtube.com/adidas http://www.youtube.com/lgnederland
11
Webvideo YouTube Insight http://www.youtube.com/watch?v=fDtf3ZnFb2s&hd=1 http://www.youtube.com/watch?v=fDtf3ZnFb2s&hd=1 Herkomst en weergaven (analytics) Leeftijd en regio georiënteerd Zoekwoorden / keywords makkelijk in te sluiten Hotspot statistieken http://www.youtube.com/my_videos_insight?v=3E2rsqgEoxE#v.3E2rsqgEoxE.hotspots.wo rld..15212.14....v..d..eg.clk..tl http://www.youtube.com/my_videos_insight?v=tXnnG3_ehPg#v.tXnnG3_ehPg.hotspots.w orld.DZ.15212.14....v..d..eg.clk..tl http://www.youtube.com/my_videos_insight?v=3E2rsqgEoxE#v.3E2rsqgEoxE.hotspots.wo rld..15212.14....v..d..eg.clk..tl http://www.youtube.com/my_videos_insight?v=tXnnG3_ehPg#v.tXnnG3_ehPg.hotspots.w orld.DZ.15212.14....v..d..eg.clk..tl
12
Webvideo De toekomst? Opkomst tablets Mensen 'visualiseren' Video'tising Nog meer viral marketing d.m.v. social media Video georiënteerd HTML 5 http://www.youtube.com/watch?v=4ba1BqJ4S2M http://www.thewildernessdowntown.com/ http://www.youtube.com/watch?v=4ba1BqJ4S2M http://www.thewildernessdowntown.com/
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.