De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Qviv Video Vormgeving Peter Sinnige | | youtube.com/Qviv01

Verwante presentaties


Presentatie over: "Qviv Video Vormgeving Peter Sinnige | | youtube.com/Qviv01"— Transcript van de presentatie:

1 Qviv Video Vormgeving Peter Sinnige peter@qviv.nlpeter@qviv.nl | www.qviv.nl | youtube.com/Qviv01 http://www.youtube.com/watch?v=UQlRh4X5na0&hd=1www.qviv.nl http://www.youtube.com/watch?v=UQlRh4X5na0&hd=1

2 Qviv Video Vormgeving Since 2007... Onze visie  Video als 'trigger' inzetten  Wegklikken voorkomen  Beeld, geluid en boodschap  Eigentijds en creatief  Gedurende het gehele proces uitgaan van de kijker (niet de opdrachtgever)

3 Qviv Video Vormgeving Diensten  Concepting / scenario  Promotievideo / webvideo  Instructie- / trainingsvideo  Registratievideo  Studio opnames of op locatie

4 Qviv Video Vormgeving Werkt o.a. voor  Koga B.V.  Noordhoff Uitgevers  GGZ Friesland  Rinsma Fashion  Zorggroep Tangenborgh  VNN  RES Software  Vesta Meubelen  Staatsbosbeheer  Diverse gemeenten

5 Webvideo Belevingsvideo  Inspelen op emotie van de kijker  Mix in beeld en geluid essentieel (climaxen)  Kijker meetrekken in de situatie  Onbewust creëren van noodzaak http://www.youtube.com/watch?v=ST9Ox1tVZog&hd=1

6 Webvideo Trendy / zakelijk  Vlotte creatieve montage  Mix van verschillende beelduitsnedes  Opnames 'out-of-the-box'  Muziek gerelateerd aan bedrijf/instelling/product http://www.youtube.com/watch?v=-fiyynuUKeE&hd=1 http://www.youtube.com/watch?v=-fiyynuUKeE&hd=1

7 Webvideo Boodschap in kaart brengen  Doelgroepbepaling → Kijker centraal zetten  Hoe wordt de video ingezet?  USP's verwerken in 1 minuut  Verhaallijn neerzetten  Stijl van de video bepalen  Koud / warm  Zakelijk (dienst centraal) / persoonlijk (mens centraal)  Onrustig / rustig  Muziek

8 Webvideo Waar inzetten?  Narrowcasting  Tonen bij receptie  Acquisitiegesprek / Sales  Vertoning op een beurs of bijeenkomst  Wereldwijd in te zetten en verspreiden  YouTube / LinkedIn / Vimeo / Facebook, etc..  Viral marketing (laat video zichzelf verspreiden) http://www.youtube.com/watch?v=eDlaJlb1ezg&hd=1 http://www.youtube.com/watch?v=eDlaJlb1ezg&hd=1

9 Webvideo Vimeo Voordelen  Strakke player  Couch Mode  In vergelijking minder ad's  Logo niet over je beeld  Social-media geïntegreerd Nadelen  Statistieken tegen betaling  Slechts 1 HD upload per week  Minder zoekmachine georiënteerd (zowel in gebruik als SEO)  Lagere naamsbekendheid

10 Webvideo YouTube Voordelen  Veel statistieken (Insight)  Campagne mogelijkheden  SEO (Google) georiënteerd  Op Google na, de grootste zoekmachine ter wereld.  Onbeperkte upload (ook HD)  Hoge naamsbekendheid Nadelen  Veel ad's  Grote collectie 'home-made' clips  Logo over het beeld bij embedden  Oplossing: creëer een eigen (corporate-)kanaal en laat de kijkers hier heen gaan http://www.youtube.com/cnettv http://www.youtube.com/adidasfootballtv http://www.youtube.com/adidas http://www.youtube.com/lgnederland http://www.youtube.com/cnettv http://www.youtube.com/adidasfootballtv http://www.youtube.com/adidas http://www.youtube.com/lgnederland

11 Webvideo YouTube Insight http://www.youtube.com/watch?v=fDtf3ZnFb2s&hd=1 http://www.youtube.com/watch?v=fDtf3ZnFb2s&hd=1  Herkomst en weergaven (analytics)  Leeftijd en regio georiënteerd  Zoekwoorden / keywords makkelijk in te sluiten  Hotspot statistieken http://www.youtube.com/my_videos_insight?v=3E2rsqgEoxE#v.3E2rsqgEoxE.hotspots.wo rld..15212.14....v..d..eg.clk..tl http://www.youtube.com/my_videos_insight?v=tXnnG3_ehPg#v.tXnnG3_ehPg.hotspots.w orld.DZ.15212.14....v..d..eg.clk..tl http://www.youtube.com/my_videos_insight?v=3E2rsqgEoxE#v.3E2rsqgEoxE.hotspots.wo rld..15212.14....v..d..eg.clk..tl http://www.youtube.com/my_videos_insight?v=tXnnG3_ehPg#v.tXnnG3_ehPg.hotspots.w orld.DZ.15212.14....v..d..eg.clk..tl

12 Webvideo De toekomst?  Opkomst tablets  Mensen 'visualiseren'  Video'tising  Nog meer viral marketing d.m.v. social media  Video georiënteerd HTML 5 http://www.youtube.com/watch?v=4ba1BqJ4S2M http://www.thewildernessdowntown.com/ http://www.youtube.com/watch?v=4ba1BqJ4S2M http://www.thewildernessdowntown.com/


Download ppt "Qviv Video Vormgeving Peter Sinnige | | youtube.com/Qviv01"

Verwante presentaties


Ads door Google