Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdErna Koning Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Gebruikers- ondersteuning Monitoring Data- beheer Management- informatie Change support Tactisch support Strategisch support Management support Behoefte- management Contract- management Financieel management Capaciteits- management Kwaliteits- management Ontwerp Require- ments man. Realisatie Testen Transitie Bepalen huidige “Gap” Bepalen huidige bedrijfsprocessen Bepalen veranderbehoefte Bepalen toekomstige bedrijfsprocessen Bepalen huidige “Gap” Bepalen strategie business – inzet computertechnologie Bepalen huidige computertechnologie Bepalen verandermogelijkheden Bepalen toekomstige computertechnologie Strategie Security Educatie Operationeel support
2
Educatie Uitvoeren Registratie en intake Bepalen vorm Aanvraag gebruiker / manager Constatering kennislacune Nazorg 1. 2. 3. 4.
3
Checklist rol Schadebehandelaar Vereiste kennis en vaardigheden Laag Hoog Algemeen Kent procedure bij vermoeden van fraude□□□□□ Etc.□□□□□ CRS (Claim Registratie Systeem)□□□□□ Kent alle basisfuncties van CRS□□□□□ Kan claim openen, beoordelen of de informatie volledig is en alle informatie op de juiste wijze aanvullen indien nodig □□□□□ Kan claim afhandelen (toekennen, afwijzen) inclusief alle bijbehorende handelingen □□□□□ Kent de koppeling met het KIS (Klant Informatie Systeem) □□□□□ Etc.□□□□□
4
Ingevulde checklist rol Schadebehandelaar Vereiste kennis en vaardigheden Laag Hoog Algemeen Kent procedure bij vermoeden van fraude□■□□□ Etc.□□□□□ CRS (Claim Registratie Systeem)□□□□□ Kent alle basisfuncties van CRS□□■□□ Kan claim openen, beoordelen of de informatie volledig is en alle informatie op de juiste wijze aanvullen indien nodig □□□■□ Kan claim afhandelen (toekennen, afwijzen) inclusief alle bijbehorende handelingen □□■□□ Kent de koppeling met het KIS (Klant Informatie Systeem) ■□□□□ Etc.□□□□□
5
Referentiekaart rol Schadebehandelaar Vereiste kennis en vaardigheden Laag Hoog Algemeen Kent procedure bij vermoeden van fraude□□□□■ Etc.□□□□□ CRS (Claim Registratie Systeem)□□□□□ Kent alle basisfuncties van CRS□□□■□ Kan claim openen, beoordelen of de informatie volledig is en alle informatie op de juiste wijze aanvullen indien nodig □□□□■ Kan claim afhandelen (toekennen, afwijzen) inclusief alle bijbehorende handelingen □□□□■ Kent de koppeling met het KIS (Klant Informatie Systeem) □□□□■ Etc.□□□□□
6
Monitoring Data- beheer Management- informatie Tactisch support Strategisch support Management support Behoefte- management Contract- management Financieel management Capaciteits- management Kwaliteits- management Bepalen huidige “Gap” Bepalen huidige bedrijfsprocessen Bepalen veranderbehoefte Bepalen toekomstige bedrijfsprocessen Bepalen huidige “Gap” Bepalen strategie business – inzet computertechnologie Bepalen huidige computertechnologie Bepalen verandermogelijkheden Bepalen toekomstige computertechnologie Strategie Security Educatie Operationeel support Gebruikers- ondersteuning Change support Ontwerp Require- ments man. Realisatie Testen Transitie
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.