Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdRosa Coppens Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Facebook
2
Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen / mijlpaal Facebook advertenties – Soorten advertenties – Doelgroepen – Resultaten meten
3
Cijfers Facebook
4
Facebook pagina 192 likes 3400 personen bereikt
5
Voorbeeld likes 87.000 likes 21.780 bereik
6
Voorbeeld check-ins 32.000 check-ins 5000 likes 60.640 bereik
7
Facebook pagina analyse Groei aantal likes Totaal bereik Berichten bereik Analyse per bericht in bereik en interactie
8
Facebook pagina – tip Nodig je Facebook vrienden uit om de pagina leuk te vinden!
9
Facebook berichten Foto of video uploaden. Foto album aanmaken over bepaald onderwerp. Foto carrousel met links erin verwerkt.
10
Voorbeelden
11
Facebook berichten Aanbieding met kortingscode. Evenement aanmaken om meer aandacht te krijgen voor bijeenkomsten. Mijlpaal om de tijdlijn te vullen met foto’s uit het verleden.
12
Facebook advertenties Facebook advertenties zijn zowel op PC als mobiel in te stellen.
13
Advertentie soorten ‘Vind ik Leuk’ advertenties om meer volgers op de Facebook pagina te krijgen.
14
Advertentie soorten Websiteklikken advertenties met call- 2-action om meer mensen naar de website te krijgen.
15
Advertentie soorten Post-engagement advertenties zijn de meest bekende en gebruikte advertenties op Facebook. Deze zijn bekend van de ‘boost’ of ‘promoot’ button op de Facebook pagina.
16
Advertentie soorten App installaties advertenties zorgen voor meer app installaties of meer app gebruik.
17
Advertentie soorten Facebook Leads advertenties maken het mogelijk zonder goede conversie geoptimaliseerde website toch online leads te genereren.
18
Doelgroepen Op locatie: Land, woonplaats, postcode gebied. Op demografische gegevens: leeftijd, geslacht, taal, relatiestatus, functietitel, opleiding en gezinssamenstelling. Op interesses: vermaak, muziek, films, hobby’s, sport, eten en drinken, winkelen, technologie etc. etc. Op gedrag: aankoopgedrag, soort telefoon, soort computer. Op connecties: vrienden van een pagina of website.
19
Unieke doelgroepen Op websitebezoekers en databases: websitebezoekers, e- maildatabases of telefoonnummerlijsten zijn ook doelgroepen. ‘Look a like’: maak nieuwe doelgroepen die lijken op je eigen doelgroep om nog gerichtere advertenties te creëren.
20
De kracht van Facebook Zichtbaar op alle apparaten Meetbaar meer omzet!
21
Advertentie resultaten Resultaten in bereik, kosten per klik, doorklik percentages en conversieopbrengst. Op welke apparaten aankopen of leads gegenereerd worden.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.