Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMerel Aerts Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Gebruikersondersteuning Gebruikersondersteuning functioneel beheer HR Door: Hariët ter Horst-Mulder (HR-HRIA)
2
Afstemmen met gebruikers DOP, Decentraal Overleg P-assistenten. Gebruikersoverleg Digitaal Muteren ProDoc-overleg met TGS (Twente Graduate School) Oracle EBS-overleg Gebruikersondersteuning
3
Afhandelen issues en gebruikerswensen Project-/Werkgroep. Prioriteiten stellen. Consultant leverancier. Afstemmen van de issues/wensen inclusief oplevering release. Gebruikers betrekken bij het testen van nieuwe release/functionaliteit. Eventueel presentaties verzorgen mbt nieuwe applicatie/functionaliteit/wensen Informeren gebruikers bij het in productie nemen van nieuwe release. Ondersteunen gebruikers nieuwe functionaliteit indien gewenst. Per groep of individueel. Gebruikersondersteuning
4
Tevredenheid Evaluatie meestal na Pilot. Langs gebruikers om mening en wensen af te stemmen. Geluiden vanuit de organisatie. Tam tam gaat snel……. Geen evalutatieformulier aanwezig. Gebruikersondersteuning
5
TooL Registratiesysteem voor: Vastleggen van: Gebruikerswensen Issues Wijzigingsvoorstellen Probleemrapportages Releases Volgen van de afhandeling Archief om in te zoeken Gebruikersondersteuning
6
Trots op en delen HR-mutaties (Digitaal Muteren) Applicatie t.b.v. eenmalige vastlegging van HR-mutaties. Verl.tijd.dienst, wijziging werktijd, ontslag, Inschaling, Organisatie/leidinggevende Invoeren van nieuwe medewerkers en gasten Vacature aanvragen vastleggen Koppeling naar JOIN. Automatische verwerking van de mutatie inclusief bijlagen Automatische verwerking van de mutatie in Oracle HR. Gebruikersondersteuning
7
Trots op en delen Gefaseerd geïmplementeerd. Pilot gestart voor 1 faculteit (start nov.2014) Vervolgens per faculteit en groepen diensten uitgerold: Presentatie per faculteit/dienst aan gebruikers. Uitrol applicatie per faculteit/dienst. Verzamelen van bugs/issues/wensen en afstemmen met externe leverancier. Blokkerende issues worden met fix opgelost. Issues en wensen in behapbare brokken opleveren en volgens TAP uitrollen. Nauwe samenwerking met Consultant. Langs gebruikers op de werkplek. Gebruikersoverleg Digitaal Muteren samengesteld. Acceptatie van het systeem is groot. Gebruikers hebben tijdens pilot stem kunnen laten horen. Gebruikersondersteuning
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.