Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdDaniël Smits Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Thomas van Rooijen
3
In hoeverre bepaalt het verhaal achter een brand de merkwaarde?
4
Theorie Content analyse Conclusie
5
Begonnen voor de extreme-sporters Deze markt ontstegen
6
In hoeverre bepaalt het verhaal de merkwaarde van een brand?
7
Merkwaarde MerkloyaliteitMerkbekendheid Gepercipieerde kwaliteit Merkassociaties Overige eigendommen David Aaker Marketing specialist
8
In hoeverre bepaalt het verhaal achter een brand de merkwaarde? 1. Massclusivity 2. Onverenigbare werelden 3. Conflict 4. Magische reis 5. Keiharde USP 6. Verhaal 7. Verbeelding
10
“People don’t buy what you do, people buy why you do it.” Simon Sinek
11
“The world’s most versatile cameras are what we make. Enabling you to share your life through incredible photos & video is what we do. This is your life… GoPro.” Nicholas Woodman. Founder & CEO
12
HelderEmotieConflictParticipatie
13
GoPro Let me take you to the mountain
14
HelderEmotieConflictParticipatie
15
Powerbrands Golden circle Content analyse Merkwaarde In hoeverre bepaalt het verhaal achter een brand de merkwaarde?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.