Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdGreta Bosman Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Congres Podiumkunsten 2016 “Het aangaan en versterken van relaties met grote gevers” Hans Broodman en Niels Kattenberg 23 mei 2016
2
Haal het beste in jezelf naar boven Haal het beste in jezelf naar boven
3
AGENDA Introductie en inleiding Basisprincipes grote giftenwerving Waar staat jouw organisatie? Jouw vervolgstappen
4
Hans Broodman Partner Nassau Bedrijfseconomie, direct marketing, marketing management, fondsenwerving, coaching, interim management
5
Niels Kattenberg Adviseur grote giftenwerving Vermogende particulieren en vermogensfondsen
7
Wat is (nu) een grote gift?
8
Wie geeft grote giften?
9
Doelgroepen Vermogensfondsen Bedrijven Vermogende Particulieren Erflaters
10
5 Basisprincipes van grote giftenwerving
11
WAT IS FONDSENWERVING? Fondsenwerving ≠ Geld Vragen
12
1: Relatie staat centraal Op zoek naar mensen die jouw droom delen Relatie aangaan en uitbouwen Vraag om mee te doen Case for Support Vraag om een bijdrage Bedanken Vervolggesprek over waarmaken van de gezamenlijke droom
13
2: sterke case for support
14
3: Tijd
15
4: Prospects Waar vind je grote gevers?
16
Externe netwerkers Inhoud Fondsenwerving Bestuur & directie 5: Draagvlak in de organisatie
17
Waar staat je eigen organisatie?
18
Wat is de ambitie? Noteer: welke ambitie heeft jouw organisatie als het gaat om grote giftenwerving? Wat willen jullie ermee bereiken?
20
Next steps voor jouw organisatie Noteer: welke 5 concrete stappen ga je ondernemen om grote giftenwerving voor jouw organisatie te starten?
22
PAUZE
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.