De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Congres Podiumkunsten 2016 “Het aangaan en versterken van relaties met grote gevers” Hans Broodman en Niels Kattenberg 23 mei 2016.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Congres Podiumkunsten 2016 “Het aangaan en versterken van relaties met grote gevers” Hans Broodman en Niels Kattenberg 23 mei 2016."— Transcript van de presentatie:

1 Congres Podiumkunsten 2016 “Het aangaan en versterken van relaties met grote gevers” Hans Broodman en Niels Kattenberg 23 mei 2016

2 Haal het beste in jezelf naar boven Haal het beste in jezelf naar boven

3 AGENDA Introductie en inleiding Basisprincipes grote giftenwerving Waar staat jouw organisatie? Jouw vervolgstappen

4 Hans Broodman Partner Nassau Bedrijfseconomie, direct marketing, marketing management, fondsenwerving, coaching, interim management

5 Niels Kattenberg Adviseur grote giftenwerving Vermogende particulieren en vermogensfondsen

6

7 Wat is (nu) een grote gift?

8 Wie geeft grote giften?

9 Doelgroepen Vermogensfondsen Bedrijven Vermogende Particulieren Erflaters

10 5 Basisprincipes van grote giftenwerving

11 WAT IS FONDSENWERVING? Fondsenwerving ≠ Geld Vragen

12 1: Relatie staat centraal Op zoek naar mensen die jouw droom delen Relatie aangaan en uitbouwen Vraag om mee te doen Case for Support Vraag om een bijdrage Bedanken Vervolggesprek over waarmaken van de gezamenlijke droom

13 2: sterke case for support

14 3: Tijd

15 4: Prospects Waar vind je grote gevers?

16 Externe netwerkers Inhoud Fondsenwerving Bestuur & directie 5: Draagvlak in de organisatie

17 Waar staat je eigen organisatie?

18 Wat is de ambitie? Noteer: welke ambitie heeft jouw organisatie als het gaat om grote giftenwerving? Wat willen jullie ermee bereiken?

19

20 Next steps voor jouw organisatie Noteer: welke 5 concrete stappen ga je ondernemen om grote giftenwerving voor jouw organisatie te starten?

21

22 PAUZE


Download ppt "Congres Podiumkunsten 2016 “Het aangaan en versterken van relaties met grote gevers” Hans Broodman en Niels Kattenberg 23 mei 2016."

Verwante presentaties


Ads door Google