Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdVeerle Kuiper Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
1 Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt nooit een stap vooruit Den Haag, april 2011 Caroline Damwijk
4
Denken als consument
5
Alles, overal en altijd
6
6 De consument, de boekhandel, en de waarheid Den Haag, april 2011 het draait om gemak
7
Een goede toegang is meer dan een brede deur
8
Internet is een prachtig medium als je kunt vinden wat je zoekt
9
alles kunnen delen
10
Digitaal e-boekplatform KBb
11
Grenzen vervagen en barrières verdwijnen
12
Vernieuwing en snelheid worden belangrijker
13
Nieuwe businesmodellen dienen zich aan Nieuwe businessmodellen dienen zich aan
14
randvoorwaarden 1.Behoefte consument is leidend 2.Kwaliteit is een cruciale voorwaarde voor succes uitgedrukt in o.a: 1.Een valide titelbestand (volgens internationale standaards) 2.Een flexibele toekomstvaste architectuur 3.Snelheid van opereren: De time to market ligt niet meer in de toekomst 4.Daarom lijkt mogelijkheid van gebruik van een combinatie van bestaande (nationale en internationale ) oplossing(en) noodzakelijk 5.De voorkeur gaat uit naar samenwerking met marktpartijen (bijv. CB en uitgevers). 22-6-2016
15
De strategie van de boekhandel in het nieuwe, digitale landschap De strategie van de boekhandel in het digitale landschap
16
Bestemming ? Cross channel in pure vorm
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.