Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdGustaaf de Jonge Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Ambitie: +10% sportparticipatie Meer mensen, vaker, actief te laten sporten, over een langere periode in hun leven Bron: Rapportage Sport 2010 (AVO 2007) Zwart: sportparticipatie algemeen Rood: lidmaatschappen sportbonden
2
Zelfbewuste sportaanbieders weten waar ze voor staan (identiteit) en waar ze voor gaan (ambitie) aanbod kader accommodatie ambitie sportaanbieder identiteit cultuur sfeer omgeving
3
Van boeien naar binden; ketenaanpak van verschillende sportorganisaties zorgt voor in- en doorstroom Alleen hardlopen houdt men een paar weken vol Onder begeleiding van een leuke trainer, toewerken naar een evenement: een paar maanden actief! Lid van een atletiekvereniging die qua sfeer en identiteit bij je past: gemiddeld 7 jaar actief!! Gemiddelde duur van een fitnessclub: Iets minder dan een jaar. Bron: Insights & NOC*NSF, 2011
4
Mensen sporten in verschillende verbanden diversiteit aan sportaanbieders/lokale sportorganisaties Bron: Rapportage Sport 2010 (AVO 2007) Om meer mensen aan het sporten te krijgen, liggen er veel kansen wanneer diverse ‘soorten’ aanbieders van sport met elkaar samenwerken
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.