Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdSimon Boer Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Marvin & Miles/Volvo Simon Keizer, Marvin & Miles/Volvo Volvo Clubbonus
2
Reputatie, Relatie, Relevantie, Ruil Vriendschap wordt beloond!
3
Een oude vriendschap Sinds 1994
4
In de regio gebeurt het Opening clubhuis HBR Berkel en Rodenrijs 1977
5
Sport is emotie: landelijk en regionaal
6
Hockey: uit onderzoek (2008) blijkt … Landelijk marktaandeel Volvo meer dan 3 % onder hockeyers: 11,3% Hoe bekender Volvo als sponsor, hoe hoger de merkvoorkeur - 52,8% overweegt Volvo Onbekendheid Volvo als Hockey sponsor hoog (Rabo 2,1%, Shell 14,5%, Volvo 34,9%) 85% van de dealers doet jaarlijks iets met hockeysponsoring De hockeywereld is een groeiende homogene gemeenschap van 220.000+ Positief imago Hockeysport 3 e plaats na tennis en schaatsen Belangrijke aspecten van de sportbeleving onder hockeyers zijn: 1) Prestaties eigen team 2) Informatie ten aanzien van speltechniek, tactiek en veiligheid 3) Dan interesse in tophockey
7
. Strategie Reputatie Relatie Relevantie Ruil Werken aan vriendschap Voor hockeyers en voor Volvo Verkoop van Volvo’s
8
. Strategie: Reputatie, Relatie, Relevantie, Ruil Reputatie Relatie Relevantie Ruil zichtbaar / communicatie oogsten vriendschap invullen voor elkaar
9
Reputatie in het hockey
10
Reputatie regionale breedtesport G-Hockeyhesjes
11
Relatie landelijk
12
Ruil: de Volvo clubbonus, vriendschap wordt beloond
13
Volvo clubbonus: vriendschap wordt beloond
14
Sponsormodules voorbeelden Meet & greet Team Volvo for Life leden Hockeyclinics bij uw club of bij de dealer Hapdagen Kaarten en arrangementen
15
Communicatiemiddelen met de dealer
16
Communicatiemiddelen bij de club
17
Tenslotte: Het werkt!
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.