Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Conceptuele denker Anne Haast│261871│2189420│a.haast@student.fontys.nl
16
Groenestijn, M. van (2002). A Gateway to Numeracy. A Study of Numeracy in Adult Basic Education (Doctoral Dissertation). Utrecht: Centrum voor Didactiek van Wiskunde. Hattie, J., & Timperley, H. (2007). The power of feedback. Review of Educational Research, 77, 81–112. Parreren, C. van (1988). Ontwikkelend onderwijs. Leuven: Acco Pol, J. van de (datum onbekend). Scaffolding. Amsterdam: Universiteit President and Fellows of Harvard College (2011). Misconceptions-Oriented Standards- Based Assessment Resources for Teachers. http://www.cfa.harvard.edu/smgphp/mosart/video_archive_2.html. Bezocht op 15-06- 2013. http://www.cfa.harvard.edu/smgphp/mosart/video_archive_2.html Rice,D.C. (2005). I didn’t know oxygen could boil. What preservice and inservice lementary teachers’ answers to ‘simple’ science quentions reveals about their subject matter knowledge. International Journal of Science Education, 27(9), 1059-1082 Sewell, A. (2002). Constructivism and student misconceptions, why every teacher needs to know about them. Australian science teacher’s journal, 48(4), 24-28. Slooter, M. (2012). Bewust of onbewust bekwaam? Van twaalf tot achttien, 5, 16-17 Teune P. & Ros, A. (2009). De opbouw van professionele kennis bij leerkrachten PO. In: Teune, P. (red.). De expertise van de leraar. Eindhoven: Fontys Hogescholen. Vansteenkiste, M., Sierens, E., Soenens, B., & Lens, W. (2007). Willen, moeten en structuur in de klas: over het stimuleren van een optimaal leerproces. Begeleid zelfstandig leren, 16(37)
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.