De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Tandemproject. Inhoudspogave  Kennismaking in Leuven  Analyse van reclamespotjes  Bespreking van goede en slechte crisiscommunicatie  Trends in Vlaanderen.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Tandemproject. Inhoudspogave  Kennismaking in Leuven  Analyse van reclamespotjes  Bespreking van goede en slechte crisiscommunicatie  Trends in Vlaanderen."— Transcript van de presentatie:

1 Tandemproject

2 Inhoudspogave  Kennismaking in Leuven  Analyse van reclamespotjes  Bespreking van goede en slechte crisiscommunicatie  Trends in Vlaanderen en Wallonië

3 Kennismaking in Leuven  Kennismaking met Daphne aan de KUL  Rondleiding in Leuven  Restaurant

4 Analyse van reclamespotjes (1)

5 Analyse van reclamespotjes (2)  Talige gelijkenissen Geen verschil Behalve voor slogans  Culturele gelijkenissen Geen verschil  Doeltreffend? Goed? Grappig? In meeste reclames  JA Behalve Basic Fit  Discriminerend

6 Bespreking van goede en slechte crisiscommunicatie (1) Slechte crisiscommunicatie: Volkswagen  CEO  weinig emoties  Volkswagen =/=transparent  Geen antwoord op vragen van de consument

7 Bespreking van goede en slechte crisiscommunicatie (2) Goede communicatiecrisis: BP (2010)  Explosie op een boorplatform  Persberichten met veel feitelijke informatie  Verantwoordelijkheid

8 Trends in Vlaanderen en Wallonië (1) Vlaanderen  K3 zoekt K3  Aanslagen in Brussel en Parijs  Vluchtelingencrisis  Vlaamse en federale begroting

9 Trends in Vlaanderen en Wallonië (2) Wallonië  The Voice Belgique  Aanslagen in Brussel en Parijs  Vluchtelingencrisis  Ontslag van verschillende politici (Milquet, Galant,...)

10 Hype Hype= verschijnsel dat overdreven media-aandacht krijgt en daardoor belangrijker lijkt dan het eigenlijk is. Vlaanderen  K3 zoekt K3 Wallonië  Christina Cordula – Les Reines du Shopping

11 Bedankt voor uw aandacht


Download ppt "Tandemproject. Inhoudspogave  Kennismaking in Leuven  Analyse van reclamespotjes  Bespreking van goede en slechte crisiscommunicatie  Trends in Vlaanderen."

Verwante presentaties


Ads door Google