Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdHugo de Smet Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Tandemproject
2
Inhoudspogave Kennismaking in Leuven Analyse van reclamespotjes Bespreking van goede en slechte crisiscommunicatie Trends in Vlaanderen en Wallonië
3
Kennismaking in Leuven Kennismaking met Daphne aan de KUL Rondleiding in Leuven Restaurant
4
Analyse van reclamespotjes (1)
5
Analyse van reclamespotjes (2) Talige gelijkenissen Geen verschil Behalve voor slogans Culturele gelijkenissen Geen verschil Doeltreffend? Goed? Grappig? In meeste reclames JA Behalve Basic Fit Discriminerend
6
Bespreking van goede en slechte crisiscommunicatie (1) Slechte crisiscommunicatie: Volkswagen CEO weinig emoties Volkswagen =/=transparent Geen antwoord op vragen van de consument
7
Bespreking van goede en slechte crisiscommunicatie (2) Goede communicatiecrisis: BP (2010) Explosie op een boorplatform Persberichten met veel feitelijke informatie Verantwoordelijkheid
8
Trends in Vlaanderen en Wallonië (1) Vlaanderen K3 zoekt K3 Aanslagen in Brussel en Parijs Vluchtelingencrisis Vlaamse en federale begroting
9
Trends in Vlaanderen en Wallonië (2) Wallonië The Voice Belgique Aanslagen in Brussel en Parijs Vluchtelingencrisis Ontslag van verschillende politici (Milquet, Galant,...)
10
Hype Hype= verschijnsel dat overdreven media-aandacht krijgt en daardoor belangrijker lijkt dan het eigenlijk is. Vlaanderen K3 zoekt K3 Wallonië Christina Cordula – Les Reines du Shopping
11
Bedankt voor uw aandacht
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.