Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdDennis van de Velden Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Project: Vergeten Verjaardagen Creatief idee
2
Wie? Made by Society: communicatiebureau dat zich inzet voor positieve beeldvorming om positieve aandacht/verandering te bewerkstelligen - m.b.v. sterke merken die de behoefte hebben zich sociaal te profileren. Stichting Z: uitgever Amsterdamse daklozenkrant, helpt dak- en thuislozen zichzelf te helpen.
3
Wat? Project Vergeten Verjaardagen - verjaardagen van dak- en thuislozen op een positieve manier onder de aandacht brengen. Voorbeeld poster next slide >
5
Fotograaf
10
Welke middelen? Buitenexpositie d.m.v. Abri-campagne i.s.m. JCDecaux en/of Bizon Verjaardagskalender met foto’s vergeten jarigen: te verkopen door Z verkopers rond nieuwjaar en weg te geven door sponsors als relatiegeschenk Advertenties/publicaties in Parool/Volkskrant en Z Straatkrant Verjaardagsplatform-/site: verjaardagskalender/ acties merken/ felicitatie-mogelijkheden, cadeaus et cetera Free publicity d.m.v. Seeden - blogs, facebook, twitter, perscontacten TV- item gemaakt door redactrice van AT 5 voor AT5 en andere zenders...
11
Verjaardagssite Een site in de vorm van een verjaardagskalender: hierop plaatsen we een foto en profiel van alle ‘vergeten jarigen’. Elke maand worden de jarigen extra onder de aandacht gebracht. Bezoekers van de site kunnen hier hun verjaardagswensen achterlaten. Ook denken we aan een systeem waar het mogelijk is dat een jarige een wensenlijstje kunnen maken en het voor sitebezoekers mogelijk wordt om een ‘cadeau’ voor de jarige te doneren. Of wordt verjaardagsbuddy: je wordt dan een persoonlijke vriend van een dak-of thuisloze en helpt hem of haar zijn verjaardag te vieren.
12
Case: Wish-project Bekijk video Bekijk video >
13
Daan Neleman Daanneleman@madebysociety.com +31 (0)6 427 456 08 Hope we can inspire each other...
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.