Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdEdith Devos Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
2
Agenda Wie ben ik? Redkiwi Online marketing In de diepte: SEO
3
Jasper Verbunt
4
Facts & figures Bij internetbureau Redkiwi werken we samen met onze klanten aan online resultaat. Wij maken websites en webshops die wérken. Efficiënte sites dus, waarmee u doelen bereikt. 100% Servicegericht Team van 34 webspecialisten Portfolio van 298 sites,intranetten & shops Gevestigd in Rotterdam, Amsterdam & Cluj
5
Online marketing Internetmarketing is de marketing van producten of diensten via internet. Tot online marketing wordt onder andere gerekend: Zoekmachineoptimalisatie, Zoekmachine advertenties,E- mailmarketing, Reclamebanners, Referralmarketing, Affiliate marketing, Weblogmarketing, Virale marketing. Maar ook: Conversie optimalisatie!
6
Online marketing model
7
Zoekmachine Positiebepaling Techniek: Geen technische belemmeringen voor indexering door zoekmachine spiders. Link populariteit van de pagina: Algoritme (o.a. PageRank), links (gelden als “stemmen”. Hoe meer links, hoe meer het belang verder toeneemt) Content match met zoekopdracht : Een zo goed mogelijk antwoord op de vraag (pagina’s die meer/betere informatie geven scoren hoger)
8
Relevantie Welke zoektermen worden gebruikt? Zoekwoorden onderzoek Belangrijke tools: Adwords Keyword Tool/ Ubersuggest.org Per pagina 1 zoekterm kan uit meerdere woorden bestaan Denk aan synoniemen (v.b. ~hosting) Techniek Goede broncode Clean, geen scripts, gebruik headings Vermijd duplicate content Speed of site Content = king Keyword density: Tool: Ranks.nl
9
SEO Hoe werkt google? Indexeert en rankt Relevantie Autoriteit
10
Relevantie - content
13
Autoriteit # relevante links naar je site # links van autoritaire sites Wat kan je doen? Linkbuilding Link bait… Tools Blogs / fora Offline… Case: A-bike Domeinnamen…
14
Conclusie Online marketing en SEO in het bijzonder zijn ver ontwikkelde markten geworden. Quickwins zijn schaars geworden. Creativiteit en resources nodig voor resultaten. - the end -
16
Top 3 learnings
17
Grootste Succes
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.