Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdSarah Groen Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Syntens als duurzame verbinder in de bouw Workshop MVO Kies je MVO kleur 1 29-5-2016 Hans Lievense
2
Workshop MVO Programma 2 29-5-2016 14.45Wie is Syntens en MVO ? 15.00Uw MVO beleid a.d.h.v. MVO kader 15.25Interactieve sessie, kies je eigen MVO kleur En noem onderscheidende voorbeelden
3
Wie is Syntens? 3 29-5-2016 : De inspirerende en duurzame verbinder Filmpje Syntens
4
Wij zijn uw klankbord Wij vertalen kennis naar businesskansen Delen ons netwerk en ervaring en brengen partijen bij elkaar Samenwerken aan nieuwe business. 4 29-5-2016 Wat doen we?
5
Persoonlijk advies Inspiratiesessies Innovatiegroepen 5 29-5-2016 Bel 088 – 444 0 222 voor een oriënterend gesprek met onze innovatieadviseurs Hoe?
6
Ondernemers die geloven dat het altijd beter kan Het lef hebben om nieuwe kansen te ontdekken Geloven in de kracht van samenwerken. Waarom? Ondernemers in Nederland vooruit helpen! Opdrachtgever: Ministerie van Economische Zaken 6 29-5-2016 Voor wie?
7
Bouwsector Begeleiding van vele MKB’s in de bouwsector zoals architecten, bouwers, installateurs en toeleveranciers Verbindende en inspirerende rol m.b.t.: – Innovatief aanbesteden – BIM (o.a. bim-caseweek) – Duurzaamheid en energiebesparing (o.a. E.Nu) – MVO – In de markt zetten van nieuwe ontwikkelingen 7 29-5-2016
8
? 8 Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen = MVO
9
Waarom hebben we het over MVO? Is het allemaal vanzelfsprekend? Of trendy? Is het een verplicht nummer voor mijn opdrachtgever? Of kan het iets echt voor het bedrijf betekenen? 9 29-5-2016
10
MVO dwingt je tot keuzes Hoe ver wil je gaan? Waar wil je op inzetten/onderscheiden? Hoe ver moet je gaan? Hoe ver kan je gaan? 10 29-5-2016
11
Wat kan MVO voor het bedrijf betekenen? Imago Positieve impuls voor de bedrijfscultuur Vergroten van het netwerk Verlaging van drempel bij opdrachtgever Verhoging van de omzet 11 29-5-2016
12
12 Wat is een goede MVO propositie? Jouw unieke aanbod aan de markt Positionering t.o.v. concurrenten Laten zien waar je voor staat
13
13 Voor Wie? Waarom? Wat?Waarmee ? Hoe? Waar? Met andere woorden:
14
Waar sta je nu? Waar wil je je op gaan richten? Wat is er voor nodig Wat levert het op Hoe maak ik het zichtbaar 14 MVO beleid
15
15 MVO beleid
16
MVO Beleid – Bepaal uw ambitie 16 Wil alleen voldoen aan de wet Ziet het als kans om kosten te besparen Kans om concurrentiepositie te versterken Vanuit persoonlijke overtuiging Geïntegreerd in organisatie Lei- dende rol in keten Ambassadeur Innoveren Reduceren
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.