Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdHendrik Brouwer Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van het bezoek aan de forten van de Stelling van Amsterdam
2
Doelgroepen Stelling van Amsterdam Recreanten en natuurliefhebbers Kunst en cultuurliefhebbers Liefhebbers van het goede leven Gezinnen Liefhebbers militair erfgoed Buitenlandse toerist
3
Middelenmix Stelling van Amsterdam Gedrukte media Advertentie: jaarlijkse spread in de Uitwaaier (oplage 120.000 stuks) Foldermateriaal: algemeen foldermateriaal (NL/EN/DU/FR), Stellingpaspoort, programmafolders rondom evenementen, flyers ter promotie van producten Free publicity in kranten Nieuwe media Meertalige website www.stellingvanamsterdam.nl 40.723 bezoeken, 34.618 unieke bezoekers in 2014. Koppeling Uit in NHwww.stellingvanamsterdam.nl Digitale nieuwsbrief voor algemeen publiek (1.360 abonnees) Stelling Facebook: 1.300 fans Stelling Twitter: 700 volgers Free publicity in digitale media En kanalen van partners als SLO, Werelderfgoedpodium, Werelderfgoed.nl, forten.nl etc.
4
Programmering Stelling en Nieuwe Hollandse Waterlinie 2015 -Start Fortenseizoen & aftrap van het jubeljaar: 18 en 19 april. Thema: feest en vermaak -Proef de Linies: In mei en juni -Werelderfgoedweekend: 14 en 15 juni. Thema: door de lens -Zomer vol Verhalen: zomer. -Fortenfestival: 4 t/m 13 september -Fortnacht: Eind oktober
5
Start Fortenseizoen 2012: Guinness Book of Records poging, 2013: thema communicatie, 2014: thema sport & spel
6
Start Fortenseizoen & Aftrap Jubeljaar Waterlinies 2015: Feest & Vermaak
7
Krachten bundelen: gezamenlijke promotie Start Fortenseizoen Efficiënt inzetten van tijd en middelen Groter bereik door gezamenlijk inzetten van middelen: o.a. groter bereik en hogere advertentiewaarde free publicity & hogere oplage folder
8
Werelderfgoedweekend 2013
9
Werelderfgoedweekend 2015 Thema: door de lens. 13/14 juni Fotografietentoonstellingen Workshops (mobiele) fotografie Instameets
10
Fortnacht Steeds meer forten hebben in het najaar activiteiten Nacht van de Nacht / Griezelen / Holloween Gezamenlijk promoten
11
Doorgeven activiteiten aan maschadammers@cultuurcompagnie.nl Start Fortenseizoen: deadline voor folder 17 februari Voor deelname aan overige evenementen: geef je activiteiten / ideeën door
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.