Sessie 4: Opdrachten krijgen met 1. Wat gaan we doen? #lift Aan de slag met Twitter Oefening Geavanceeerd gebruik Twitter succesvol toepassen Toelichting.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Heerlijk Wonen marketing
Advertisements

TWITTEREN = KWETTEREN DOOR EDITH HELWEGEN & HEIDY AMORY.
Hoe ga je om met LinkedIn?
MAAK JE EIGEN STARTPAGINA MET DEZE WEB 2.0 TOEPASSING Netvibes.
onze nieuwe website.
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
2.0-tools summerschool. 2.0-tools summerschool.
Wat is het  Korte berichtjes publiceren (140 tekens).  Combinatie webloggen + instant messaging =microblogging  Opgericht (oktober 2006) door Obvious.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
Sociale wijkmedia 19 en 28 maart 2013 wijkteams Nieuw Lokaal Akkoord Gilbert Sewnandan.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
SOCIAL MEDIA EN DE BESTUURDER 2 oktober Wildeman #VvG2012
Twitter als sociaal medium. Welkom! Ik ben… Twitteren maar!
De gekte voorbij Clientgestuurd de markt op Workshop Opdrachten verwerven in pyjama? Scip-Conferentie
Het geven van een workshop
de ouderbetrokkenheid vergroten
-140 tekens berichten sturen -Je deelt deze berichten met je volgers -Deze berichten heten een ‘Tweet’ -Volgers zijn twitteraars die zich hebben aangemeld.
© mei 2013 – versie 00 Technieken 2: goed opdrachten geven wees specifiek (wat, hoe, wanneer,...) ga er niet zomaar vanuit dat een ander begrijpt wat je.
1 realtime and social: blogs & tweets, FB & G+ Jeroen Bosman VOGIN, 17 november 2011 Wageningen.
Een stageplaats met Social media
Start met twitteren een handleiding voor beginners Huib Koeleman, augustus 2010.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. Strategie en advies. Uitvoeren middelen, persberichten schrijven,
#DurfTeVragen Collectieve intelligentie op Twitter Erik van Leeuwen
Wat is een campagne? Kort gezegd; een campagne is het ondernemen van acties en eventueel producten uitdelen om een product, idee of persoon te promoten.
Twitter wat is het? wat kun je er mee doen? clubmiddag 18 november © R.P.Vloeimans, Amstelveen, Netherlands.
Social Media Fleur van Scharenburg 1. Opzet voor vanavond Snelcursus Social Media Social Media gebruiken 2.
Social media presentatie
Tot 10 tellen in geloof -samen oefenen om leerling van Jezus te zijn-
Tot 10 tellen in geloof -samen oefenen om leerling van Jezus te zijn-
‘netwerken zonder grenzen’ Sociaal Netwerken in Regio 0318.
  Site onderzoeken en analyseren.  Korte scan website (quickscan).  Site toetsen aan requirements.
Phone Challenge Workshop Mbo niveau l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
1 1 Phone Challenge Workshop Mbo niveau 3-4. l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
TWITTER door Jasper Van Biesen. Twitter? Sociaal netwerk, to twitter = kwetteren 140 tekens, ‘microblog’ Iedereen kan je tweets lezen, tenzij je een.
#kennisdelen | #samenwerken | #durftevragen
Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Hallo! En jullie? Graag je naam, waar je werkt Of je al een twitteraccount hebt? wat je leervraag is ivm twitter?
1BaSWb-Eline Beernaert.  “Sociale media is een verzamelnaam voor online platforms waar door interactie en dialoog tussen gebruikers de inhoud wordt vormgegeven.”
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Sessie 2: Acquisitie Programma Opdrachten krijgen met LinkedIn Opdrachten krijgen met Twitter Contentmarketing.
Overzicht Leergang 1.Slimmer werken 2.Opdrachten krijgen met LinkedIn 3.Je bent wat je publiceert 4.Opdrachten krijgen met Twitter 5.Maak een plan! 2.
Sessie 3: Je bent wat je publiceert 1. Programma De kracht van weblogs Praktijkoefening: Zelf een weblog maken met Blogger Wat kan ik ermee? 2.
Special. Startpagina Profiel.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Zakelijk twitter inzetten Zakelijk Twitter inzetten.
Aan de slag met haarlemmermeervoorelkaar.nl een praktische handleiding Stap 1. Aanmelden Ga naar
 ‘Hoe maak ik een goed filmpje?’ En hoe kan ik hem gebruiken?
Sociale Media als hulpmiddel voor communicatie binnen en buiten de Reuzenfederatie.
TWITTER TIJDENS INFECTIEUITBRAKEN: DO’S & DONT’S KATA OTTOVAY(RIVM) LEX VAN VELSEN (UNIVERSITEIT TWENTE/RIVM)
Sterk door je netwerk zet jezelf op de kaart!. Even voorstellen 21 mei 2016 in TilburgTRIVALENT LOOPBAANEVENT 2 mens & werk.
6/3/ Waarom Facebook? Wie zit er op? Grootste sociale netwerk in België Bijna 4,5 miljoen accounts in België Sneeuwbaleffect Opleiding: Facebook.
Training voor beginners. Agenda Waarvoor Twitter gebruiken? Het Twitter account Waarover Twitteren? Wie te volgen? Twitter termen De Twitter conversatie.
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Introductie social media
‘Boost je Business met LinkedIn’
Opdracht communicatie week 3
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
Social media Door: Eloise Post Docent: E. Louisse
Left-out? or LinkedIn or Left-out?.
Social Media Online Continuïteit 18/09/2018
DESIGN BY TALHA Klas j1a Docent P. Broekhuizen
E-learning E-health & Domotica
LinkedIn Wat moet ik ermee?.
Social media voor statenleden/politici
Social media Wat deel je wel en niet?.
Transcript van de presentatie:

Sessie 4: Opdrachten krijgen met 1

Wat gaan we doen? #lift Aan de slag met Twitter Oefening Geavanceeerd gebruik Twitter succesvol toepassen Toelichting actieplan

#lift

Aan de slag met

paulusveltman.nl

140 tekens

Maak je profiel compleet

Je profiel is je visitekaartje

Mensen gaan volgen [demo]

twittergids.nl

Retweet Message (privé) Typen berichten

Twee soorten retweets Twitter Classic

Waar vind je wat? [demo]

Messages (DM)

Oefening interactief gebruik Ga elkaar volgen, als je dat al niet doet Probeer alle vier berichttypen uit: – Tweet – Retweet – Message (DM) Tijd: 30 minuten

Geavanceerd gebruik Zoeken Hashtags en trending topics Lijsten Links Foto’s en video’s Twitterprogramma’s...

succesvol toepassen

Deel je kennis

Gebruik de kracht van je netwerk

Word expert

Zoek opdrachten 33

Bied opdrachten aan

Promoot je event 35

Promoot je content

Zakelijk twitteren bestaat niet 37

Wees persoonlijk

Huiswerk Probeer Twitter eens verder uit (geef het de tijd) Maak een persoonlijk actieplan 39

Actieplan Vraag je eerst af: Wat is je publiek? Welk resultaat wil je bereiken? Wat is je boodschap? Wat voor platform ga ik gebruiken? Vul dan je actieplan in: 40

Voorbeeld (1/3) 41

Voorbeeld (2/3) 42

Voorbeeld (3/3) 43

Ik kan niet zonder...

twittercounter.com

klout.com

manageflitter.com

formulists.com

Wie gebruikt wat?

Hoeveel gebruikers in Nederland? Unieke bezoekers per maand Actieve gebruikers (75% van alle accounts) Accounts Minimaal tien Nederlandstalige tweets per maand